Prima Pagina Samsung Samsung ieftineste Galaxy S6 si S6 Edge in urma unor incasari dezamagitoare...

Samsung ieftineste Galaxy S6 si S6 Edge in urma unor incasari dezamagitoare in Q2 2015

incasari Samsung Q2 2015Samsung ieftineste Galaxy S6 si S6 Edge in urma unor incasari dezamagitoare in Q2 2015, divizia mobila a companiei fiind cea care a inregistrat o scadere serioasa a profitului in cele trei luni care s-au incheiat pe data de 30 iunie.

In imaginea de mai sus aveti prezentate cifrele pentru vanzari si profit pentru divizia mobila, iar in partea inferioara a imaginii puteti observa ca profitul Samsung pentru Q2 2015 a scazut de la 4.76 mii de miliarde de woni la 2.76 mii de miliarde, scaderea fiind de 37.6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Profitul total al companiei Samsung a scazut cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut si asta in principal din cauza diviziei mobile care a avut performante mult sub asteptari, terminalele Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge avand vanzari mult sub asteptari.

Samsung Electronics Co. signaled price cuts for its high-end Galaxy S6 smartphones to combat a market slowdown and surging sales of Apple Inc.’s iPhones after posting a fifth straight profit decline. The company will be “adjusting” prices for the S6 with a traditional screen and for the curved-screen Edge to maintain sales growth, Samsung said Thursday.

Pentru ca vanzarile sunt mult sub asteptari, Samsung nu are deocamdata de ales si va reduce preturile Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge intr-un efort de a isi creste vanzarile, ele fiind vandute la preturi mult mai mari decat cele practicate pentru iPhone 6 si iPhone 6 Plus.

Nimeni nu stie daca aceasta strategie a Samsung va avea succes sau nu, insa cei din Coreea nu se dau batuti deocamdata, ei pregatind lansarile Samsung Galaxy Note 5Samsung Galaxy S6 Plus si Samsung Galaxy S6 Edge Plus, insa o “inundare” a pietelor cu phablet-uri este o idee proasta.

Desi profitul si vanzarile Samsung sunt in scadere, compania coreeana a ramas cel mai mare vanzator de smartphone-uri in Q2 2015, majoritatea terminalelor vandute fiind low si mid-end, insa cu siguranta lucrurile se vor “indrepta” in viitor.

  • Viorel Predatorul

    Nu poti avea vanzari competitive cu un produs la un pret de 800 euro, in timp ce concurentii asiatici ofera produse de calitate sililara la preturi de 300-400 euro. Totodata, ciclul prea scurt de reinoire a generatiei de smartphone lupta impotriva producatorului. De ce mi-as cumpara un S6, cand la o saptamana de la anuntul produsului apar deja zvonuri despre noul Note 5 care va aparea in cateva luni?? Dupa ce apare Note 5, la 1-2 saptamani vor aparea zvonuri despre Galaxy S7, care va avea nu stiu ce chestie faina, si pam pam: uiti si de Note 5…

    Samsung ar trebui sa reinoiasca ciclul de produse o singura data pe an, sa aiba un parteneriat mai bun cu Google (ca producator de Android), si sa aduca imbunatatiri semnificative de la o versiune la alta, ca cel care cumpara produsul sa simta ca are un produs nou, si nu un upgrade.

  • Srb Srb

    Corect