Prima Pagina Facebook Facebook lanseaza noi functii pentru aplicatia iOS

Facebook lanseaza noi functii pentru aplicatia iOS

Facebook Apple Music SpotifyFacebook a actualizat in aceasta seara aplicatia dedicata terminalelor iPhone, iPad sau iPod Touch si se pare ca in ea a implementat cateva functii noi desi in lista de schimbari a titlului nimic nu este mentionat.

Noua functie implementata de catre compania Facebook pentru aplicatia sa se numeste Music Stories si vorbim despre un nou format pentru postari, el permitand partajarea rapida de melodii sau albume muzicale din Apple Music sau Spotify.

In baza acestor postari utilizatorii Facebook vor putea asculta un preview de 30 de secunde pentru melodiile partajate de catre prietenii lor, copertile albumelor si diverse animatii fiind implementate de catre Facebook pentru a potenta aceasta functionalitate.

Separat de promovarea melodiilor sau a albumelor din Apple Music si Spotify, cei de la Facebook sustin ca tot acest continut poate fi cumparat direct din aplicatie sau salvat ca favorit in aplicatiile iTunes Store, Spotify sau Music din iOS, Music Stories fiind limitat doar la aceste doua servicii deocamdata.

On the Facebook iPhone app, songs and albums shared from the leading music services will become “Music Stories,” a new post format which allows people to listen to a 30-second preview of the shared song (or album) while on Facebook. The preview is streamed from either Apple Music or Spotify (depending on the source of the link shared), and can be purchased from or saved to the respective music streaming service.

Partajarea acestui tip de continut se face prin preluarea link-ului catre o melodie sau album din aplicatiile Muzica, iTunes Store sau Spotify si lipirea sa in interfata de postare a aplicatiei Facebook, asa ca nu vorbim despre un proces foarte usor pentru utilizatori.

Dimineata v-am spus ca Facebook are in momentul de fata peste 1 miliard de utilizatori activi zilnic incepand din aceasta vara, peste 8 miliarde de afisari pentru clipuri video fiind deasemenea generate zilnic in reteaua de socializare dupa obligarea utilizatorilor de a vedea clipuri video.