Prima Pagina Telekom Un roman a vorbit 25 de ore pe zi din Telekom, are...

Un roman a vorbit 25 de ore pe zi din Telekom, are serviciile nelimitate suspendate

50

Daca vorbesti 25 de ore intr-o zi la telefon, atunci Telekom iti poate suspenda un abonament sau o cartela cu beneficii nelimitate de telefonie mobila, sau cel putin aceasta este concluzia pe care oricine o poate trage ascultand conversatia din clipul video de mai jos.

Un roman caruia i-au fost suspendate serviciile nelimitate de telefonie mobila contractat de la Telekom a chestionat un operator al call center-ului companiei despre motivul suspendarii iar raspunsul este unul halucinant : a vorbit 25 de ore intr-o zi de 24 de ore.

Da, ati citit bine, omul a vorbit 25 de ore intr-o zi de 24 de ore, adica a facut apeluri din reteaua Telekom spre alta retea de telefonie mobila, cel mai probabil Vodafone si s-a trezit cu serviciile suspendate pentru trafic nefiresc de mare care a generat costuri de interconectare nefiresc de mari pentru Telekom.

Prin raspunsul de mai jos, cei de la Telekom au afirmat ca au implementat anumite masuri pentru a identifica persoanele care fac un trafic de voce mobila nefiresc de mare in ideea de a le suspenda cartelele preplatite si abonamentele, lucru care se face de fapt de luni de zile.

Practic Telekom cade victima propriilor oferte de telefonie mobila nelimitata in Romania si cred ca Orange ar putea avea de suferit daca vor exista curajosi care sa puna la indoiala actiunile lor si totul are la baza sistemul lacom despre care v-am vorbit acum o saptamana.

Si acum daca va intrebati de ce a reusit romanul sa vorbeasca 25 de ore intr-o zi, ei bine cu functii de conferinta sau apel in asteptare se poate realiza neobisnuitul, insa iti trebuie putina imaginatie pentru a face totul.

Mai jos aveti comunicatul celor de la Telekom.

“În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.

Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință.”