Prima Pagina Vodafone Vodafone Romania a demonstrat fragilitatea unui sistem lacom si vulnerabil

Vodafone Romania a demonstrat fragilitatea unui sistem lacom si vulnerabil

vodafone digi mobil lacomieZilele trecute v-am vorbit despre scandalul cartelelor blocate de catre Orange si Telekom din cauza apelurilor facute in reteaua Vodafone, unii utilizatori intelegand termenul nelimitat ca atare, drept urmare folosindu-se de beneficiile din cartele si abonamente pentru a profita de o promotie a celor de la Vodafone.

N-as putea sa va spun daca Vodafone a gandit de la bun inceput campania Vorbesti, Net primesti ca o metoda de a face bani pe spatele lacomiei Orange, Telekom si Digi Mobil, insa rezultatul final a fost o demonstratie a faptului ca a fi lacom nu este totdeauna profitabil.

Practic Vodafone ofera internet gratuit si puncte pentru cumpararea de telefoane mobile celor care primeau apeluri din Orange, Telekom sau Digi Mobil, facand profit din sumele de interconectare platite de catre concurenta, acestia din urma pierzand de pana la 10 ori mai mult decat faceau prin vanzarea optiunilor cu minute nelimitate.

Vodafone castiga bani frumosi din aceasta afacere deoarece costurile pentru traficul de internet sau punctele oferite clientilor in baza minutelor vorbite sunt cu mult, mult mai mici decat suma incasata de la concurenta pentru fiecare minut de interconectare.

Desi a fost nevoie de cateva luni pentru ca Orange, Telekom si Digi Mobil sa inceapa sa isi reduca pierderile generate de oamenii care faceau apeluri nelimitate catre Vodafone, in final fragilitatea sistemului lacom de telefonie mobila a dus la suspendari de cartele si abonamente.

Orange, Telekom si Digi Mobil au fost foarte lacomi, in special cei din urma, si au incercat sa-si creasca baza de clienti cu oferte ce in realitate aduceau putin profit, mirajul minutelor nationale nelimitate generand in final pierderi pentru toti in cazul unor clienti care au fost atrasi de ceea ce li s-a pus in fata.

Ascunzandu-se in spatele unor acuzatii de abuz care au fost aruncate asupra clientilor, Orange, Telekom si Digi Mobil au taiat capete in stanga si-n dreapta pentru a-si limita pierderile, insa nu pot decat sa laud Vodafone pentru initiativa pe care a avut-o cu promotia sa.

Desi din aceasta situatie multi oameni din interiorul operatorilor de telefonie mobila ar trebui sa invete ca a minti oamenii cu oferte ireale nu este solutia ideala pentru a atrage clienti, din pacate marea pacaleala din telefonia mobila va continua in tara in care nelimitatul este de fapt limitat.

In final, sunt foarte curios daca ANCOM va face o investigatie in aceasta problema si va prezenta rezultate publice privind realitatea din spatele acuzatiilor de abuz aruncate clientilor si legalitatea suspendarilor facute de catre operatori.

Voi ce parere aveti ?

  • rethy

    Cred ca limitarea minutelor “nelimitate” este un abuz care ii va deranja pe multi… Si tocmai asta poate a urmarit Vodafone. Miscarea e desteapta, dar, in final, tot o mizerie…

  • ScH

    In final sunt toți niște hoți si niște lacomi
    Numai la noi in țara pentru reancarcarea sau plata unui abonament de 10€ in realitate plătești 15€ adică un euro egal 6 RON
    Despre ce corectitudine vorbim.
    Toți niște lacomi si hoți.

  • ATB

    In perioade de criza se vede cel mai clar incompetenta. Cei care au lansat o asemenea oferta merita sa fie “promovati” si dati ca “exemplu”. Ma surprinde ca la Orange a putut sa scape o asemenea oferta pe piata din RO.

  • FelipeNascimento

    Eu am Orange.. Si sincer sunt foarte multumit de calitatea serviciilor care le ofera( fara bazait, netul nu clacheaza) no offense dar mi se par cel mai bun operator mobil din tara la ora actuala.

  • tomi

    Mi se pare un articol scris la comanda.
    Oricare din celelalte firme ar fi avut aceasta oferta si cei de la Vodafone ar fi reactionat la fel, datorita acelor taxe de interconectare despre care ai vorbit.
    Este normal in momentul in care un “nelimitat” din oricare retea,suna catre prietenul lui si lasa telefonul cateva ore sa mearga , doar ca prietenul sa primeasca net, acea cartela sa fie blocata.

  • Gabiz Ro

    Problema ar fi ca la prepay nu ai nici un fel de contract.Sunt doar promotii,oferte etc.
    In cazul post pay,adica abonament,tu ca beneficiar ai un contract,care e si ala interpretabil.Insa daca spune nelimitat,nelimitat sa fie.

    15 ani am avut abonament,anul trecut am renuntat in final.Cu ceva ani in urma,vreo 5-6,convorbirile de pe abonament se opreau automat dupa o ora,pe prepay nu,vorbeai cat aveai baterie.

    In situatia de fata,abonatii care au vreun amic pe vodafone prepay ar trebui sa sune si sa lase apelul pana se inchide sau se termina bateria.
    Au contract in care se specifica nelimitat?Atunci asa sa fie.Sa se invete minte teparii astia o data.

  • valentin

    Abonament DigiMobil.Cost 5€ inclus TVA si la curs BNR. Sunt mulțumit la un preț așa mic chiar dacă uneori merge mai greu. Minute nelimitate, internet. La banii ăștia nici nu ma uit la alte oferte. Singura problema e ca mi-a dispărut 4g din meniul telefonului. Sper sa se rezolve cu iOS 9.3

  • Wabisabi Ro

    Din pacate nu exista limitarea minutelor nelimitate. Daca ai contract cu RDS, dar bag mana in foc ca se aplica la orice firma “serioasa”, nu numai de telefonie, vei vedea ca ei isi rezerva dreptul unilateral de a opera orice modificare in contract, atunci cand se impune acest lucru (desigur, din punctul lor unanim de vedere), cu singura mentiune ca tu, clientul, vei fi anuntat prin sms sau/si e-mail de aceasta modificare si data de intrare in vigoare, tu avand doua optiuni: de a prelungi contractul sub noile conditii sau de a renuta la el. E foarte simplu si nimic ilegal. Daca te referi la moralitate, asta e o cu totul alta discutie.

  • Jack

    Da’ de unde știa compania ca nu vorbesc, i-a sunat SRI-ul și le-a spus ca băieții ăștia doi o ard aiurea la telefon fără sa vorbească?

  • Wabisabi Ro

    Toate preturile exprimate in valuta sunt supuse procesului de taxare a valorii adaugate. Tu esti dezinformat iar ei, desigur, profita de acest lucru. Ce mi s-ar parea mie normal ar fi ca ei sa fie obligati prin lege sa aiba preturile doar in lei. Sau sa fie obligati sa faca mentiunea 12 EUR fara TVA, 14 EUR cu TVA.

  • Nu prea e legal. Daca incepi sa te judeci cu ei pe baza unui contract de genul asta, s-ar putea sa fii surprins ca poti avea castig de cauza. Denuntarea unilaterala a unui contract sau modificarea unilaterala a lui se face in anumite cazuri prevazute de lege, nu dupa cum i se scoala fiecaruia.

  • Wabisabi Ro

    De aceea ei folosesc termenul de convorbiri nelimitate si nu minute nelimitate,pentru a te putea ataca in instanta precum ca apelarea ma-tii si lasarea telefonului pe birou dupa aceea tip de tspe ore nu reprezinta o convorbire. Daca tu ai vorbi in schimb 10 ore pe zi in fiecare zi, 7/7, 31/31, atunci nu te por avea cu nimic la mana si ai tot dreptul sa faci asta.

  • Comanda din partea cui, a lui Basescu ? Nu e normal ce spui tu si da, Vodafone ar fi facut la fel si as fi laudat pe altcineva. Daca te lauzi ca dai nelimitat, da nelimitat, nu o corcitura.
    Am criticat Digi Mobil ca face magarii, dar acum vine si randul celorlalti, si a Vodafone cand va fi cazul.

  • Toti au stiut care sunt costurile si probabil au sperat ca lacomia romanului de rand va fi trecuta cu vederea, sau ca presa nu va prelua plangerile, dar…

  • Specifica ei ce inseamna o convorbire in perceptia lor ?
    DEX spune asta : Convorbire telefonică = comunicație bilaterală realizată prin intermediul unei instalații telefonice.
    Nu prea vad eu cum ar putea defini ei o convorbire telefonica intr-un anumit numar de minute.

  • amfetamin

    Bravo ție,nu văd care e legătura cu articolul de fata?

  • amfetamin

    5€ la cartela e 5€ fără TVA,adică 6€ cu tot cu TVA,pe când la abonament 5€ înseamnă 5€. Ca la unele magazine de cartier 1€ e calculat la 6 lei sau mai mult cu tot cu TVA fata de o reprezentanta unde 1€ e aprox 4.5 lei + TVA,adică 5.4 lei,e alta mâncare de peste.

  • Andrei Mărcuş

    Nu prea ti-am inteles chestia asta : “unii utilizatori intelegand termenul nelimitat ca atare…” . Dar cum ar trebui inteles dupa tine?! Eu inteleg ca pot vorbi 24/24 .. 30 sau 31 de zile pe luna fara sa am vreo problema. Daca prin nelimitat inseamna altceva..inseamna ca ne ducem dracu.

  • drmarkuss1

    Bravo vodafone! Idee geniala de a profita de dorinta celor 3 companii de a atrage abonati mintindu-i ca au minute nelimitate…
    Eu chiar credeam ca am minute nelimitate si cred ca f multi abonati cred asta…dar daca as lasa telefonul intr-o convorbire imensa cu un vodafone ca sa castige el net, cred ca orange mi-ar bloca cartela…dar nu vreau sa risc…e un joc firesc intr-o lume concurentiala…

  • Andrei Mărcuş

    RCS-RDS blocheaza apelurile de iesire si te pune sa platesti dublu tariful de interconectare. Chiar azi i s-a intamplat unui coleg. Evident ca a facut reclamatie ANPC ssi ANCOM. Doua zile si i se va debloca restrictia pentru ca este abuz ceea ce face RCS prin chestia asta.

  • Andrei Mărcuş

    Eu fac chestia asta de o luna de zile..cate 15 ore pe zi si nu am nicio problema. Atata timp cat am un contract in care nu scrie nimic de nicio limitare de minute lunar sau ceva similar, mi se pare normal sa nu am nicio problema. PS. am abonament la telekom.

  • Nu era o ironie, era o constatare. Si eu sunt de parere ca nelimitat inseamna nelimitat.

  • Iulian

    Vorbim si noi aici sa ne descarcam, sa ne mai spunem pasurile unul altuia…si cam atat. NU facem nimic. Din varii motive…lipsa banilor pentru avocati, lipsa timpului, lipsa specialistilor in domeniu. Pe asta si mizeaza corporatistii. Pe neactionarea lor in judecata de catre noi. “Lasa ca merge asa”. Cati am dat in judecata pe vreun operator dintre cei de aici? Eu unul nu. Si am fost f@tut si rasf@tut de ei. Si cam atat. Sunt in continuare abonat. Reclamatii? N. Rezultat? 1-2. Nesemnificativ. Stiti ca s-a castigat cu Orange (cel putin un proces) pentru ca nu a respectat notiunea de “Gratuit in reteaua Orange”? Caci Orange nu e doar in Romania. Si a fost actionat in judecata ca era taxat ca vorbea nu alt numar Orange din Franta. Orange-Orange. Nu scria in contract nicaieri limitarea la teritoriul Romaniei. O scapare, probabil.Si a castigat clientul. Cu multi bani, insa. Dar a castigat. Posibil sa nu fi meritat efortul. Nici un operator de telefonie nu e roman (recunosc ca nu stiu cine e la Digi) Sunt straini. Deciziile nu le iau ei local. Le primesc de la “Mama”. Ca le place sau nu(operatorilor interni), le executa. De suferit avem noi. Daca ar fi actionati in judecata de cateva zeci de mii de nemultumiti, cu pretentii materiale imense, situatia s-ar schimba. Chiar si pentru faptul ca mi-ai blocat cartela tocmai cand am vrut sa chem taxiul si nu am putut…si mi-a murit pisica. Se fac AVERI pe procese castigate din diverese rahaturi in strainatate, la care noi am rade. Noi nu facem, doar vorbim. Atat. Deci, avem doar rezultatul FAPTELOR noastre. Fie ca ne place, fie ca nu. Zaoane, daca stergi postarea, nu ma supar. O sa inteleg. Toata stima.

  • vladc

    orange = naspa
    vodafone = naspa acceptabil
    rds = super naspa

  • Digi e al RCS & RDS, 100% romanesc. Ce spui, spui bine intr-o anumita masura, dar tare bine ar fi daca n-ai injura.
    Chestia cu sunat in alta tara fara cost suplimentar, daca e aceeasi retea, se aplica deja la Vodafone cu anumite optiuni.

  • alexabv

    vladc = superprost

  • Iulian

    Da, scuze, mi-a scapat. Iar faptul cu Orange e poveste veche, cand inca minutele nationale erau aproape inexistente, nemaivorbind de strainatate. Acum evident, nu se compara cu optiunile existente

  • XiT

    Acum un an aproximativ, am fost hotărât sa îmi iau număr de la Vodafone. Am luat cartela, am mers acasă, am pus pe modem, mi-am informat toate contactele, colaboratori etc. (~1400) de noul meu număr iar a doua zi numărul era blocat. Când am sunat la ei s-au comportat ca și cu ultimul infractor iar motivul aflat “pe sub mana” de la un amic de la Shop Vodafone…. Tentativa de FRAUDA! Asta tot din tara lu’ nelimitat!

  • XiT

    Zone: Didi e 100% romanesc dar cu accent unguresc 🙂

  • Ale Xander

    Nu ramane decat sa faca oamenii sesizare la ANPC si apoi la ANCOM daca nu sunt multumiti de raspuns. Si ar trebui sa faca oricum o reclamatie la ANCOM, pt ca cifra de afaceri a acestor societati merita taxata pentru aceste acuze. Si mers chiar mai departe cu actiune in instanta sa-ti ceri despagubire pentru ca n-ai primit pt ce ai platit.

  • Abc

    Salut,
    La reincarcare platesti pretul cu tot cu Tva. Tva-ul il plateste clientul daca nu stiai. Daca euro este 5 lei vei plati 5 lei plus tva-ul pe care tu ca consumator trebuie sa il platesti.
    La abonamente desii companiile de telefonie nu zic fac ofertele cu tot cu tva adica 15 euro e 15 euro platesti iar fara tva e 12 si ceva de fapt.
    Nu va mai zgarciti asa. Sa va multumiti ca in Romania aveti al treilea cel mai puternic net din lume pe 4g si ofertele chiar sunt bune. In Germania unde locuiesc este 12 euro o optiune la cartela care imi da 350 mb si 300 minute nationale si parca 9 centi minutul catre romania dar fara nimic inclus. Deci shhht!
    I-am reinoit tatalui meu abonamentul 15 euro tva inclus.
    3 gb la viteza 4g
    Nelimitat national si min si sms
    250 de minute sa vorbeasca cu mine.
    Deci ….. La Roman niciodata nimic nu e bine.

  • Ale Xander

    pai atunci daca ai realizat, pune mana si ia masuri. Eu unul am luat, dar crede-ma .. cei care iau masuri nu se lauda cu asta pe internet 🙂

  • Ale Xander

    adevarul e mereu la mijloc, sigur ai facut ceva… voip, mesaje in masa, etc…

  • Ale Xander

    doar se lauda, ca are si el telefon, ca sigur nu-l foloseste. Digi te blocheaza daca apelezi mai mult de 4 ore pe zi. Cica e abuziv, cu tot cu nelimitatul lor declarat in reclame 🙂

  • Ale Xander

    pai fara stirea ta ti-au incalcat confidentialitatea 🙂

  • Ale Xander

    O fi sau nu, e plin netul de acest scandal. Intra pe facebook la telekom, sa vezi cati oameni nemultumiti ii fac cu ou si cu otet, si apoi fa-ti o parere.

  • Andrei Mărcuş

    tocmai ce a vorbit un coleg de-al meu, care a primit mesaje cum ca ii vor restrictiona accesul pentru ca face un trafic “anormal”, cu un operator Telekom si la intrebarea “care ar fi numarul de minute ce il poate consuma pe zi fara a avea probleme?” raspunsul a fost: “in jur de 1300 de minute pe zi” deja .. oferta de abonament este mincinoasa si merita dati in judecata de cei care primesc astfel de mesaje din partea companiei.

  • kazz

    eu am digi si sant f f f f f f f f multumit si de bani si de net asa ca….

  • Limita asta de 4 ore le-a fost spusa vreunor abonati la telefon ?

  • ScH

    ABC
    Cred ca nici nu ai tel in caz ca nu ai observat ca la încărcarea cartelei tel un euro este egal cu șase RON , povesteste-ne si noua despre ce TVA vorbești tu si cat este TVA ul in România , ca vad ca ești tare priceput in a da explicații.
    Eu sunt persoana fizica si mie trebuie sa mi se spună pretul final, in orice țara europeană primesti cartela reîncărcabilă pe care scrie 10€ si plătești 10€ nu ca in România plătești 15€ in loc de 10€

  • gigiel

    1300 de minute inseamna 21 de ore… adica acel coleg al tau nu doarme chiar deloc?

  • Andrei Mărcuş

    nu are importanta. de ce sa pot vorbi doar 21 de ore si nu 24/24 ? de ce fac un trafic anormal daca sunt 24 de ore si de ce e ok daca sunt 21?

  • Ale Xander

    topicul este despre cartele/prepaid. Da, a patit-o o prietena la orange, la optiunea de 8euro care are respectiv 2500minute nationale. A utilizat circa 600minute si apoi s-a trezit cu ea blocata. Nu-i problema, s-a facut sesizare la ANPC sa plateasca si ei un 2% din cifra de afaceri.

  • Ale Xander

    Digi, da, si au tupeu sa-ti spune ca minutele nu sunt oferite ca sa le folosesti in interes de a scote bunuri materiale. Dar de unde stiu ei pt ce le folosesti? nu cumva incalca si astia confidentialitatea fara sa stim?

  • Ale Xander

    nu le mai da banii de buna voie 🙂

  • Ale Xander

    ceea ce nu stie lumea e ca s-a platit TVA-ul la achizitionarea cartelei pt produs. Nu ar trebui sa platesti tva la fiecare reincarcare. Poate sa platesti adaos in functie de unde cumperi. In pretul extraoptiunii este inclus si TVA-ul. Asadar prin “las ca merge asa” Romanii platesc tva, la tva, la tva… exista lege ce interzice sa platesti aceeasi taxa de mai multe ori. Dar nu sesizeaza nimeni…. Cosmote a avut 1euro = 4,3 la incarcarea pe site si apoi “s-au desteptat” si ei si incaseaza mai mult acum.

  • Ale Xander

    ceea ce nu stie lumea e ca s-a platit TVA-ul la achizitionarea cartelei pt produs. Nu ar trebui sa platesti tva la fiecare reincarcare. Poate sa platesti adaos in functie de unde cumperi. In pretul extraoptiunii este inclus si TVA-ul. Asadar prin “las ca merge asa” Romanii platesc tva, la tva, la tva… exista lege ce interzice sa platesti aceeasi taxa de mai multe ori. Dar nu sesizeaza nimeni…. Cosmote a avut 1euro = 4,3 la incarcarea pe site si apoi “s-au desteptat” si ei si incaseaza mai mult acum.

  • Ale Xander

    am o cartela prepadita de cand era orange mic si se numea Dialog. Ai cuvantul meu ca de cate ori am interactionat cu ei, am plecat injurand din magazin. Poate sunt eu ala 1 din 3 milioane de ghinionisti. Dar nu pot sa fiu deacord cu tine. I-am incercat pe toti si am bagat bani grei in toti. Cel mai fiabil fiind vodafone. Nu le fac reclama ca am avut show-uri si cu ei, dar cele mai putin deranjante.

  • Mihai

    Deja au dat raspuns ancom unui alt site, bineinteles oamenii au pus intrebari. Curios de ce tu nu pui, adica zaone, prima, jde mii de vizualizari, multumesc ca vii cu info si stiri, recomand si intrebarile catre institutii.

  • Am vazut intrebarile si raspunsurile, eu sunt curios de masuri nu de gargara. ANCOM a certificat ca nelimitatul e limitat, deci… ce rost are gargara cu “o sa investigam” ?

  • Adi

    prima greseala din logica ta este ca presupui ca Vodafone a procedat correct si restul sunt niste nesimtiti ca nu lasa omu’ sa faca ce vrea. de ce e o greseala de logica? pentru simplu fapt ca unul din operatori (voda) a anuntat o promotie care nu e bazata pe propriile resurse ci pe ale competitorilor. or asta pur si simplu nu e etic din start. vrei sa fii bun, sa dovedesti ca esti peste competitie? vino cu oferte bazate pe capacitatile tale, nu ale retelelor concurente.
    al 2-lea aspect ar fi cel al “lacomiei” descriese de tine, iarasi foarte prost inteleasa (incep sa cred ca ai probleme de logica acum ca le insir pe hartie 🙂 ) – niciun utilizator “heavy” nu a fost taiat/blocat/deconectat de la orange/digi/telekom. au fost matrasiti doar abuserii. get your facts straight inainte de a lansa acuze si cuvinte grele. (abuser = persoana care “vorbeste?” 20+ de ore pe zi? really? si toate catre acelasi numar din Vodafone?)

  • Adi

    nu a limitat nimeni persoanele care vorbeau mult, chiar nelimitat. doar abuserii (20+ ore pe zi catre acelasi numar de voda)

  • Adi

    nu e vorba de incompetenta, e vorba de etica. nu e etic sa lansezi o oferta bazata pe resursele retelelor concurente. daca vrei sa dovedesti ca esti bun, lansezi oferte bazate pe resursele si capabilitatile TALE. e trist ca va depaseste conceptul

  • Adi

    vorbesti peste 20 de ore pe zi? cu aceeasi persoana din Vodafone? 30 de zile la rand? non stop? cu telefonul in prize sa nu se descarce? nu dormi? nu ai serviciu? asta e un caz real, unul dintre cei suspendati de lacomii de la orange/telefon/rds… ce nenorociti…. n-au lasat omu’ sa termine conversatia…

  • Adi

    10? glumesti nu? aveau si cate 20 de ore pe zi, 20-30 de zile la rand.

  • Adi

    defineste tu acest caz real: medie de 19 ore pe zi timp de 27 de zile consecutive, toate apelurile catre acelasi numar de telefon din Vodafone. si, retine, apelurile se intrerul automat la 60 de minute de catre central pentru a evita cazurile de telefon uitat deschis (facturi prea mari). deci cineva statea si reapela numarul de 20 de ori pe zi, din ora in ora… probabil avea alarma pusa…
    cum spuneam, zi-mi tu ce apel e asta?

  • Adi

    te-ai facut de ras cu articolul si comentariile, nu incerca sa pari impartial.

  • Adi

    pentru ca 24/24 e business, nu mai e convorbire. ia-ti oferta dedicate business daca vrei sa faci business. intra in parteneriat cu telekom daca ai business si ei iti vor da solutii de business pentru business-ul tau.

  • Adi

    mda, avem chiar si aici, printre cei mai inversunati dintre comentatori, un bun exemplu 🙂
    I rest my case.

  • Adi

    “coleg”? ce coleg ai tu de vorbiti amandoi cate 15 ore pe zi la telefon, toate catre acelasi numar?

  • Adi

    exact ce spuneam

  • Adi

    I rest my case, e un gigel aici care face asta si o si recunoaste

  • Andrei Mărcuş

    coleg de serviciu si NU are importanta cat si cu cine stam de vorba la telefon 🙂

  • Adi

    I rest my case, e un gigel aici care face asta si o si recunoaste…

  • Adi

    I rest my case, e un gigel aici care face asta si o si recunoaste

  • Adi

    pai cand vorbesti 19 ore pe zi in medie, cu acelasi numar, timp de 27 de zile pe luna (in medie)… iti cam faci o idee despre ce e vorba. nu trebuie sa fii Einstein sa te prinzi…

  • Adi

    I rest my case 🙂 multumim Andrei marcus pentru ca tocmai ai demonstrate prin exemplu concret de ce reactioneaza operatorii asa :))

  • Andrei Mărcuş

    scrie undeva in contract ca nu ai voie sa stai de vorba cu un nr dintr-o anumita retea 20+ ore?

  • Andrei Mărcuş

    my pleasure. nu ma simt vinovat cu nimic atata timp cat in contract nu se specifica vreo limitare de vreun fel. crede-ma ca de acum vor exista in contractele noi, dar asta e alta chestie. in contract imi scrie MINUTE NELIMITATE IN ORICE RETEA, iar abuz nu poate exista atata timp cat mi s-au oferit minute NELIMITATE. sunt termeni care se bat cap in cap 😉

  • Nu-ti bate capul e doar un troll.

  • Deci tu ti-ai facut cont pe disqus doar ca sa trollezi aici la diverse comentarii, asta spune din start cam care e obiectivul tau.
    Legat de comentariul asta, prima parte dovedeste ca logica ta e la pamant si daca analizezi oferta Vodafone, poate o sa-ti dai seama care e treaba.
    Legat de partea a doua, vorbesti fara sa stii realitatea, am cazuri concrete cand oameni normali au fost limitati aiurea de operatori, exista mii de plangeri pe internet, dar ma rog.
    In final, daca urmatorul comentariu publicat de tine mai contine vreo jignire sau ironie la adresa mea, ori a altui utilizator care a comentar aici iti dai seama unde ajunge, nu ? Nu ma intereseaza opinia ta catusi de putin daca tu ai intentia doar de a ironiza si a trolla, poti face asta oriunde vrei tu altundeva.
    Sper ca m-am facut inteles.

  • Claudiu

    La achizitionarea cartelei platesti TVA-ul pentru creditul existent pe cartel, mon cherry. Esti tare dezinformat. Pana si cand cumperi paine, ceea ce faci zilnic, platesti TVA de fiecare data, pentru fiecare paine.

  • Claudiu

    Dar o zi are 24 de ore 😛

  • Mihai

    Au dat raspunsul clar, nu ca o sa investigam, au zis clar ce este de competenta lor si ce reglementeaza ancom. Au zis clar ca folosirea unui serviciu pentru utilizator pentru a face comert asa se considera ce se folosesc de minutele nelimitate, este interzisa.

  • Adi

    prietene, l-am facut special pentru ca ai luat-o pe aratura si esti total impartial si in necunostinta de cauza. eu lucrez la unul din acei operatori incriminati de tine si nu mi-e frica sau rusine s-o recunosc, cu nume si date reale (cu care de altfel m-am si inregistrat).
    ma doare fix in cur daca ma banezi tu sau nu, cred ca deja mi-am demonstrat ideea (ajutat de unul dintre comentatorii acestui articol, caruia ii multumesc pentru inocenta sa imberba 🙂 )
    si cum vine asta? eu iti zic ca nu ai logica dupa care tu-mi raspunzi ca n-am logica? atat de lipsit de originalitate esti?
    iar eu nu vorbesc cu “zecile de cazuri de pe internet” eu vorbesc cu statisticile In fata: cine a fost deconectat, din ce motiv, catre ce numar a lasat telefonul deschis, de cate ori a apelat, ce imei are telefonul, apeluri fara transmise de voce (si asta se face prin soft de analiza, nu asculta nimeni apelul in sine deci nu se incalca nicio confidentialitate – aceste softuri sunt facute pentru cazurile de reclamatii cand telefonul este uitat deschis sau apeleaza din buzunar)…
    despre ce vorbim? in ce polemica intram? crezi ca vorbesti cu imbecilul de mai jos care recunoaste ca sta 17 ore cu telefonul deschis doar ca sa-si ia un telefon moca de la voda? ti se pare correct sau etic?
    si vezi ca si in justitie exista 2 aspecte: litera si spiritul. daca n-ai centura iei amenda – asta e litera legii. daca n-ai centura dar abia pornisei si aveai 2 la ora si tocmai o puneai – nu-ti ma da amenda desi ar fi acoperit de lege sa-ti dea – asta e spiritul legii.

  • Adi

    ba are, tocmai aici e ideea si diferenta intre apel si abuz.

  • Adi

    de vorba? da
    apel deschis si lasat deschis fara ca nimeni sa nu vorbeasca un singur cuvant … ? sa fim seriosi….

  • Adi

    stii pentru ce sunt minutele alea? pentru vorbit. nu pentru lasat telefonul deschis ca acumulezi bonus la alt operator.

  • Andrei Mărcuş

    end of discussion 🙂 n-are rost

  • Una e sa faci comert si alta e sa profiti de promotia unui alt operator.

  • Georgiana Geo

    Fac abuz si nimeni nu ii trage la raspundere, din pacate!
    Mie vor sa imi rezilieze contractul “unilateral” sau sa accept o noua oferta de rahat (si inca sunt sub perioada contractuala)
    Mai nou cica ei pot schimba oricand contractul cu sau fara acordul meu (si sunt obligati doar sa trimita o notificare informativa cu 30zile inainte)
    Spre exemplu, dupa bunul lor plac ne pot modifica abonamentul intr-unul de 1000euro pe o perioada de 100ani!
    Misto!

    Am facut reclamatii la ANPC, VODAFONE si ANCOM!
    Sa vedem cum se finalizeaza…

  • Georgiana Geo

    Aici pot sa te contrazic! Nu este neaparat vorba de cei care vorbesc 20h+/zi, ci mai degraba de ceea ce numest ei “high users”
    Eu am minute internationale incluse si nu nelimitate…
    E vorba de profitul lor!
    Eu am un abonament care a fost pe piata f putin timp, mai exact pana si-au dat seama ca nu este profitabil

    (Red 25 cu 500min internationale lunar, nelimitat in tara, plus internet; iar problema lor probabil este ca le consum pe cele 500 nicidecum “nelimitatul” din tara ca nu folosesc nici 200min pe luna si alea catre numere in aceeasi retea)

  • Claudiu Ksn

    daca ai 2 telefoane android, e o aplicatie, se numeste macrodroid si poti face telefonul autonom… kind of… sa pui sa sune pe celalalt telefon si pe ala, pui ca daca primeste apel de la numarul ala sa raspunda automat si dupa ce raspunde sa dezactiveze microfonul, apoi pui sa se inchida la 55 min, si sa sune iar, si tot asa… le tii acasa, si in priza mereu 😉

  • SempreBarca

    Tu esti romanul clasic. Un calic odios care face tot felul de combinatii pentru ce? Pentru net pe mobil? Cat sa stai pe net??? Generatia facebook. Mi’e scarba de voi

  • Andrei Mărcuş

    Fii tu romanul ala modern ca nu ma deranjeaza :)))

  • Ion

    Vodafone are cele mai proaste servicii dintre cei trei mari jucatori (excluzand Digi) si zic asta din postura unui abonat actual Vodafone si fost abonat Orange si Telekom.

  • Inteleg ca daca ANCOM iti spune ca e bine sa te impusti ca prezenta ta pe planeta poate dauna altor oameni, tu o faci, ca asa zice ANCOM.
    Sper ca intelegi la ce bat. Daca as avea si eu cateva miliarde de euro in banca as face nelimitatul nelimitat si operatorii ar fi obligati sa spuna ca de fapt ofera x sute sau mii de minute si nu minciuni la pachet.

  • Ionut C.

    Nu, nu-nteleg unde bati. Logica ta mi se pare precara iar comparatia e una cel mult amuzanta. ANCOM vine de la Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii. Intelegi acum de ce tind sa ma iau dupa ce spune aceasta AUTORITATE vizavi de comunicatii? Iar aia era o informare fix pentru genul ala de roman, care desi n-a avut niciodata telefonul restrictionat ca a vorbit miliarde de minute, e extrem de revoltat pentru ca abonamentele si cartelele unora care, sa ne-ntelegem bine, nu vorbeau la telefon, ci pur si simplu generau niste apeluri fictive doar pentru a aduna niste puncte si-a beneficia de niste reduceri/beneficii. Io zic sa ne revoltam atunci cand abonamentul unuia care chiar vorbeste e restrictionat. Altfel, pe tine si pe altii ca tine i-as obliga sa vorbeasca macar 5.000 de minute intr-o luna la telefon, ca sa-nteleaga de ce e nefiresc, si de cele mai multe ori discutam de frauda, cand vorbim de convorbiri lunare ce trec de 5.000 de minute.

  • Normal ca nu intelegi, nici nu ma asteptam. Iti trebuie putina minte ca sa scoti capul din cutie.
    Restul comentariul demonstreaza mentalitatea de om supus.
    Iti spun acum si asta ar fi bine sa fie inteleasa de tine, daca urmatorul comentariu contine vreo ironie sau jignire la adresa mea, o sa intelegi sigur cand ajunge in spam. Ai venit singur cu ironii si injurii, iar parerile oamenilor care nu sunt capabili sa se exprime fara a jigni sunt egale cu zero pentru mine.

  • Pingback: 25 de ore de convorbiri intr-o zi din Telekom si serviciile nelimitate se suspenda | iDevice.ro()

  • Pingback: Limite de blocare pentru cartele si abonamente nelimitate | iDevice.ro()

  • Pingback: Ce se ascunde in spatele garantarii experientei retelei Vodafone ? | iDevice.ro()

  • Pingback: Romanii vorbesc 251 minute lunar si consuma 167 MB trafic de internet mobil | iDevice.ro()

  • Iulius

    Dezinformat cred ca esti tu, caci in Italia de fffff multa vreme este interzis, prin lege, adaosul de sume de orice fel la creditul pe care al cumperi … Ai cumparat 5 euro credti, ai 5 euro credit … la care nu se mai adauga nici un cent de tva sau mai stiu eu ce suma ti-ai imagina tu …