Apple are cel mai valoros brand din lume

Compania Apple are in continuare cel mai valoros brand din lume, in ultimii 4 ani reusind sa-si pastreze prima pozitie in top, la o distanta confortabila de cei de la Google. Mai jos aveti listat un top 3 al celor mai valoroase brand-uri de pe planeta si observati ca diferenta dintre Apple si Coca Cola este de peste 100 de miliarde de dolari in valoarea brand-ului.

In ciuda scaderii vanzarilor de terminale iPhone in 2016, brand-ul companiei Apple a devenit mai valoros cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 178.1 miliarde de dolari. Cei de la Google au avut parte de o crestere dubla, insa brand-ul lor a ajuns sa valoreze doar 133 de miliarde de dolari, cu 45 de miliarde mai putin decat cel al Apple.

Valoarea brand-ului Apple este intr-o continua crestere in ultimii 14 ani, desi procentele au scazut simtitor in ultima perioada pentru valoarea a ajuns la un nivel foarte ridicat. Valoarea brand-ului Apple este data nu doar de catre produsele fizice pe care le lanseaza, ci si de ecosistemul prin care ofera o varietate de produse software pentru clienti.

Dintre toate companiile monitorizate de catre Interbrand, cei care realizeaza acest studiu, Facebook a inregistrat cea mai mare crestere a valorii, de 48%, ajungand la 32 de miliarde de dolari. Apple si Google domina de cativa ani acest top si cu siguranta o vor face in continuare pentru ca nu prea are cine sa li se opuna in momentul de fata.

“Apple shows how ecosystems drive value. Analysts have often pointed out that “Apple has superior products.” While true, this opinion undersells the brilliance of Apple’s functionally integrated model. Its software, hardware, and touchpoints are connected not just by beautiful design aesthetics, but by a level of interoperability that justifies the Apple premium and discourages defections to another platform. And the more data you share, the more personal it becomes—adding new devices is painless and the thought of switching increasingly unpromising. Apple is the Alpha of Cohesiveness in full effect.”

apple-valoare-brand-2016

 

8 COMENTARII