Apple este cel mai “intim” brand in SUA

Brand-ul companiei Apple a fost numit ieri drept cel mai “intim” din SUA, in baza unui studiu realizat de catre cei de la MBLM pe teritoriul american. Avand in vedere ca terminologia este una ciudata, probabil va intrebati care este legatura dintre intimitate si cuvantul brand, iar totul are legatura cu modul in care privim noi produsele companiilor.

Mai exact, realizatorii acestui studiu sustin ca in aceasta situatie intimitatea inseamna de fapt legatura emotionala foarte stransa pe care noi o avem cu produsele pe care le folosim si implicit cu compania. Puteti vedea in imaginea de mai jos diferenta dintre legatura pe care clientii Apple o au cu compania americana si cea pe care alti clienti o au cu alte companii.

Apple conduce acest top al celor mai intime brand-uri din lume, insa printre primele 10 companii se numara si : Disney, Amazon, Harley Davidson, Netflix, Nintendo, Samsung, Whole Foods, BMW, sau Toyota. Vorbim despre companii din diverse medii de activitate, inclusiv Samsung, insa nu trebuie trecut cu vederea faptul ca avem o companie care produce motociclete si doua care produc masini.

Stim prea bine cat de legati sunt unii clienti ai Apple de produsele pe care le folosesc, asa ca pozitionarea companiei in acest top probabil nu este surprinzatoare. Mai jos aveti si motivele in baza carora a fost aleasa compania Apple, ea fiind pe locul 1 in topul brand-urilor ale caror produse sunt esentiale pentru clienti si fara de care ei nu pot trai.

“Apple is our top-ranked brand overall. It is also the highest rated across several considerations, helping explain its dominance. For archetypes, Apple scored highest for enhancement (just edging out Google), ritual and identity Apple also ranks #1 for ‘can’t live without,’ meaning it would be very difficult to live without this brand. It also ranks highest for frequency of use (where Facebook also took 2nd place).”

apple-brand-intim