Prima Pagina Apple Apple: 40 de Procese si Sute de Mii de Clienti Suparati

Apple: 40 de Procese si Sute de Mii de Clienti Suparati

Apple are peste 40 de procese deschise si sute de mii de clienti suparati din cauza faptului ca performantele iPhone sunt limitate dupa degradarea bateriei.

apple 40 procese sute mii clienti

Apple a adunat pana acum 40 de procese in lumea intreaga, majoritatea in SUA, din cauza deciziei sale de a limita performantele iPhone in urma degradarii bateriei telefoanelor vandute in ultimii 3 ani. Numarul este unul fara precedent pentru cei din Cupertino, iar asta pentru ca el are la baza clienti nemultumiti, nu alte companii care o acuza ca le-ar fi folosit fara drept tehnologiile in produse lansate.

Cele 40 de procese in care este acuzata Apple de limitarea performantelor iPhone aduna cateva sute de mii de clienti din intreaga lume, daunele cerute fiind de ordinul miliardelor de dolari, sau peste 1000 daca luam in calcul una dintre cereri. 370.000 dintre toti acesti clienti sunt doar din Coreea de Sud, o tara extrem de importanta pentru Apple deoarece este “taramul” natal al celor de la Samsung, principala sa rivala.

Americanii au deschis cel mai mare numar de procese impotriva Apple, mai bine de jumatate din total, insa Coreea de Sud aduna deocamdata cel mai mare numar de clienti nemultumiti, acesta fiind deasemenea in continua crestere. Apple nu a comentat in vreun fel numarul mare de procese care au fost deschise impotriva sa, dar la un moment dat va trebui sa o faca, mai ales ca va si trebui sa se apere impotriva lor.

Apple a deschis “cutia Pandorei” cand a recunoscut ca limiteaza performantele iPhone si nimeni nu stie ce mai poate iesi de acolo dupa ce in Franta a fost deschisa o ancheta penala impotriva celor din Cupertino. Autoritatile din SUA au inceput deasemenea sa puna intrebari, la fel si cele din Coreea de Sud, asa ca acest scandal este foarte departe de a se termina.

“Apple was hit with a new wave of Class Action lawsuits totaling 13 for this week alone, giving us a grand total of 40 to date. There were 8 filed in three separate reports (one, two and three) and today another 5 are being covered in this report that were filed with the courts on January 11th and 12th. The lawsuits, as presented below, include 3 from San Jose, 1 from Miami and another from Chicago.”

  • Florin

    In sfarsit oamenii s-au trezit si au inteles ca asa nu mai merge. Daca nu iti respecti clintii, intr-o piata libera acestia vor migra catre alte companii si te vor lasa in fundul gol. Respect pentru cei care au avut taria sa le ceara socoteala celor de la Apple. Zero inovatie, 100% inspiratie.

  • Daniel Razvan

    Superb comentariul lui Florin.

  • Daniel Razvan

    Mai bine mai târziu decât niciodată !!!

  • Bogdanel

    Lasă că da Apple niste mită și scăpa cum a facut-o de fiecare data. Ar trebuii sa își revizuiască atitudinea fata de clienti si sa nu-i mai considere doar niste oi care arunca banii în curtea lor, nu vor să pună baterii de capacitate si calitate mai bună pentru un dolar cat ar platii in plus fiindcă sunt ieftine rău și nu știu de ce ar face compromisuri la așa ceva

  • Troy

    Pana acum m-am abtinut sa atrag atentia unui user de pe site intrucat vroiam sa vad unde duce scandalul apple. Acum ca s-au deschis atatea procese majoritatea fiind reprezentate de societatea civila, pot sa dau urmatorul exemplu: exista o diferenta mare intre parvenit si omul care are o situatie economica cel putin buna, primul va arunca intotdeauna cu bani doar ca sa se laude cat cheltuie si cat de avut este, pe cand a doua categorie vede cheltuitul banilor ca pe o investitie nu ca pe un motiv de lauda, si atunci bineinteles ca ai anumite pretentii cand iti investesti banii. Iar cand o companie cum e apple isi vinde produsele la un pret premium, nu poti sa nu te intrebi pana la urma ce este premium la un produs a carui baterie pica intr-un an si a carui echipa de mentenanta software scoate update-uri care iti incetinesc procesorul ca e bateria proasta. Materialele premium folosite in realizarea dispozitivului nu te ajuta cu nimic fiindca intr-un an doi vei fi obligat sa iti iei alt model de telefon, si calitatea lor nu e sinonima cu rezistenta la socuri si alte intamplari din viata unui mobil. Softul era singurul avantaj al acestor telefoane, fiind stabil, asta si datorita faptului ca e un soft chel in comparatie cu altele, dar macar e stabil. Revenind la ce am spus mai sus, concluiza este in felul urmator, parvenitul e clientul preferat al companiilor care scot acelasi produs cu mici modificari nesemnificative dar cu un pret exorbitant an de an, fiindca el se crede un client premium. Categoria asta de oameni e numeroasa peste tot in lume, la noi fiind chiar predominanta. Noroc ca mai sunt si oameni care vor sa vada rezultate atunci cand investesc in ceva, nu doar sa se laude.

  • nelu

    Troy in ce categorie te vezi tu?

  • Visan Teodor

    Păi da,doar că de data asta ,”mita” pe care va trebui sa o de-a Apple va fi,de fapt,suma necesară pentru a-și despăgubi pe clienți

  • ionion

    Apple a adunat mai multe procese decat a avut Samsung cazuri cu Note 7 explodat.
    La mai mare , Apple !