DIGI. PROBLEME MARI din cauza Ofertelor Telekom

Digi. Probleme mari sunt pentru operatorul din grupul RCS & RDS din cauza noilor oferte de iarna ale Telekom, care sunt extrem de bune si vor atrage multi clienti.

digi probleme

Digi. Operatorul de telefonie mobila care a “furat” atat de multi clienti de la Telekom, are acum presiune serioasa pusa de catre concurenta in ceea ce priveste ofertele pentru telefonie, internet, si televiziune. Operatorul au anuntat saptamana aceasta noua lor oferta Telekom 5-5-5 prin care le permite clientilor sa beneficieze de servicii de televiziune cu 110 canale, internet la 1 Gbps si internet 4G nelimitat la doar 15 euro pe luna, cam ca la Digi.

Digi. Operatorul care face parte din grupul romanesc RCS & RDS nu are o oferta convergenta similara, iar la o comparatie intre preturile serviciilor, puteti observa ca preturile sunt aproape identice intre cei doi operatori, comparand corect abonamentele. Cei de la Digi au un avantaj serios in privinta numarul de canale TV, dar un dezavantaj pentru pretul internetului de 1 Gbps, Telekom avand un pret mai mic, dar calitatea serviciul e cel mai probabil mai proasta.

DIGI. PROBLEME MARI din cauza Ofertelor Telekom

Digi. Pe partea de mobil, Telekom are fara discutie o retea mult mai buna decat cea a celor de la RCS & RDS, iar daca ne uitam inclusiv la vitezele de internet mobil, acestea sunt cel putin duble, acoperirea fiind indiscutabil mai buna. Facand o comparatie intre serviciile oferite de catre operatori, e destul de greu sa alegi unul, sau celalalt ca pachet de servicii, pentru ca Digi are unele servicii mai bune, in timp ce Telekom are altele, dar preturile devin foarte mici.

Digi. Compania a “tras in jos” piata in cand vine vorba despre preturile pentru serviciile de telefonie, internet, sau televiziune, iar cei de la Telekom sunt primiicare fac o miscare similara, dupa ce-au pierdut multe milioane de clienti. Digi a intrecut Telekom ca numar total de clienti, iar acum operatorul detinut de catre Deutsche Telekom incearca sa “fure” o parte dintre clientii pierduti, pe toate segmentele, insa trebuie sa-si mai imbunatateasca serios unele dintre servicii.