Digi Mobil. DEPASITA in PREMIERA de catre Telekom

Digi Mobil. In premiera pentru Romania, compania controlata de RCS & RDS a fost depasita de catre Telekom, iata cat de mari sunt problemele in acest moment.

Digi Mobil depasita

Digi Mobil. Operatorul de telefonie mobila a avut in luna octombrie parte de o surpriza neplacuta, deoarece Telekom a reusit sa o depaseasca, in premiera, in ceea ce priveste numarul de clienti atrasi in retea prin portare. Vorbim aici despre datele adunate pentru telefonie mobila si telefonie fixa, Digi Mobil inregistrand cifre mai mici decat cei de la Telekom, in ciuda faptului ca numarul de persoane atrase in retea pentru abonamente a fost mai mare decat in 2017.

Digi Mobil. In octombrie 2018 au fost portate aproape 82.000 de numere de telefonie mobila intre operatorii din Romania, iar dupa cum era de asteptat, operatorul celor de la RCS & RDS s-a plasat pe prima pozitie. 29.781 numere mobile au fost portate in reteaua Digi Mobil in octombrie 2018, Orange ocupand locul al doilea, divizia mobila a Telekom al treilea, cu 14.304 numere de mobil, plus inca 9000 de clienti pentru divizia fosta Romtelecom, Vodafone ocupand ultima pozitie.

Digi Mobil. DEPASITA in PREMIERA de catre Telekom

Digi Mobil. Pe partea de telefonie fixa lucrurile au stat cu mult diferit, deoarece 28.315 numere au fost portate, cu 600% mai multe decat in octombrie 2017, vasta majoritate ajungand la Telekom. Mai exact, 24.226 numere de telefonie fixa au intrat in reteaua Telekom in octombrie 2018, si doar 2.732 in reteaua celor de la Digi Mobil, diferenta fiind una uriasa, dar un rezultat al noilor oferte pe care grupul detinut de catre Deutsche Telekom le tot face.

Digi Mobil. In total, Telekom a reusit sa depaseasca fara drept de apel operatorul detinut de catre RCS & RDS, iar asta dupa multe luni in care detinut primul loc, fiind campion in ceea ce priveste portarile. Se pare ca noile oferte ale Telekom incep sa arate cat de problematice sunt pentru Digi Mobil, iar daca lucrurile vor continua asa, e posibil ca multi dintre clientii pierduti in ultimii ani sa revina in retea, mai ales ca serviciile sunt mai bune, din multe privinte.