UBER, Bolt, MULTI Soferi AMENDATI deja in Bucuresti

Soferii Uber si Bolt au fost sanctionati de catre politistii de la Brigada Rutiera din Bucuresti cu amenzi mari si placute confiscate, iata ce s-a intamplat.

uber bolt amenzi soferi

La doar o zi dupa ce ordonanta care aduce UBER si Bolt cu adevarat in afara legii a inceput sa isi produca efectele, Brigada de Politie Rutiera din Bucuresti si-a facut norma, si a inceput sa aplice amenzi “pe banda rulanda”. Conform unui comunicat de presa dat astazi de catre cei de la Brigada Rutiera, nu mai putin de 16 soferi de la UBER si Bolt au fost deja amendati deoarece faceau transport de persoane prin platforme, fara a indeplini toate conditiile legii.

Soferii platformelor UBER si Bolt au fost adusi cu totul in afara legii de o ordonanta de urgenta adoptata de catre guvern acum mai bine de o luna si jumatate, ea eliminand o prevedere legala in favoarea lor. Acum politia nu trebuie sa mai dovedeasca faptul ca soferii de la UBER si Bolt fac transport neautorizat de persoane in mod repetat, iar de la prima abatere ii pot sanctiona cu amenzi de pana la 50.000 de LEI, confiscarea placutelor de inmatriculare ale masinilor, si nu numai.

UBER, Bolt, MULTI Soferi AMENDATI deja in Bucuresti

Amenzile aplicate pentru soferii UBER si Bolt variaza de la lipsa licentelor de transporta si pana la folosirea lor in alte zone decat cele pentru care fusesera emise, iar unora le-au fost confiscate si placutele de inmatriculare. Atat UBER, cat si Bolt, au afirmat ca vor sustine soferii din toate punctele de vedere in cazul in care vor fi sanctionati, oferindu-se chiar sa le dea masini la schimb in perioada in care a lor vor fi indisponibilizate.

16 conducători auto au fost sancţionati pentru efectuarea transportului public de persoane în regim de închiriere cu conducator auto, fără a deţine copie conformă valabilă, sancţiune prevazută de art. 7 alin (2) şi sancţionată de art. 55 pct. 3), lit. h din Legea 38/2003 privind transportul în regim taxi sau de închiriere, cu modificările ulterioare. În cazul ultimelor 14 sancţiuni, ca şi măsura complementară s-a dispus suspendarea dreptului de utilizare a vehiculului pentru o perioadă de 6 luni, prin reţinerea certificatului de înmatriculare şi a plăcuţelor cu numărul de înmatriculare.

Interesant este ca in acest scandal privind UBER si Bolt, Ministrul Transporturilor le-a recomandat soferilor sa atace sanctiunile in instanta, el spunand ca ordonanta de urgenta n-ar avea menirea sa le blocheze activitatea. Desigur ca altceva nu putea sa spuna pentru ca, probabil, promisiunile facute in fata reprezentantilor UBER si Bolt au fost cu totul altele, iar situatia de acum e foarte serioasa.

Din pacate nu doar soferii UBER si Bolt sunt afectati de situatie, ci si clientii, numarul masinilor din platforma scazand ieri cu 25%, preturile dublandu-se, situatie care astazi chiar s-a agravat.

9 COMENTARII

  1. corect,dar asta nu inseamna ca restul pot lucra fara acte, legea e pt toti, si uber este mai ‘educat’ pt ca este mai scump,trebuie sa intelegem ca ieftin si bun nu exista
    la mine in oras este firma de taxi legala,de lux,mai scumpa si se vede diferenta,doar ca trebuie sa platesti in plus

  2. Mai bine merg pe jos decât să ma mai urc in infecțiile alea de taxiuri lipite cu bandă adezivă, nespălate de doi ani, slinoase si care miros a băshinni, țigări si odorizante ieftine.
    Iar șoferii, majoritatea, sunt doar niște cocalari agresivi si transpirați care nu respectă absolut nimic. Nici pasageri, nici pietoni, nici reguli de circulație, nimic

  3. Poate intra in normalitate si comportamentul taximetristilor, poate se mai spala, poate nu mai fumeaza cand au client, poate dau bon, poate nu mai fac curse la mica intelegere, poate nu mai stramba din nas pentru curse de 3-4km, poate nu mai ocolesc clientii care nu cunosc orasul, poate vara dau drumul aer conditionat.

    Poate invata sa conduca educat, poate nu mai arunca gunoaie pe geam.

    Poate nu mai merg in papuci si maieu. Poate invata sa fie decenti, minimum de educatie si respect pentru ala care-ti da bani sa traiesti.

  4. Va luptati pentru ceva ce voi puteti schimba, legea nu va da bani, ati ramas fara clienti datorita mitocaniilor si a calitatii slabe, dar inteligenta echivalenta a unui peste de Herastrau nu va face sa intelegi. Mie unul mi se falfaie daca Uber e reglementat sau nu, dar stiu ca majoritatea soferilor de ride sharing sunt cu mult mai decenti decat aceasta clasa de joasa speta a societatii romanesti.

  5. Ma doare undeva da autorizațiile voastre. Nu autorizațiile ii încălzesc pe clienți. Ce, dacă ai 100 de autorizații, nu îți mai pute a mort in mașină?
    Sau dacă faceți ITP-ul la 6 luni, nu va mai curge tabla de pe cazanele alea de masini?
    Vouă v-ar trebui autorizație pentru cei 7 ani de acasă

  6. Am ajuns la aeroport și am folosit aparatul de acolo sa chem un taxi sa mă duc la un hotel in apropiere( 5km) și vine taxiul și șoferul zice : de ce mai chemat pentru atât ? Trebuia să iei taxiul direct din fata. Daca vreau să mă duci 1km , 1km mă duci, asta ție meseria. Așa sunt taximetristii, și se plâng de cei care fac Uber