Planeta Marte. Rolul UIMITOR al Vinului in Viata Astronautilor

Planeta Marte. O descoperire uimitoare arata ce rol incredibil va avea vinul in viata astronautilor in timpul calatoriei, dar si dupa ce vor ateriza.

Planeta Marte Vin Astronauti

Planeta Marte. Fie ca va vine sa credeti, sau nu, vinul ar putea avea un rol extrem de important in viata astronautilor care vor ajunge pe corpul ceresc in urmatorii ani, cercetatorii descoperind efectul abia acum. Mai exact, unul dintre ingredientele existente in vinul rosu pot ajuta astronautii sa isi mentina masa musculara si puterea in lunga calatorie catre planeta Marte, dar si dupa ce ajung acolo, acesta fiind un element extrem de important.

Planeta Marte. Incredientul poarta denumirea resveratrol, si se gaseste atat in cojile strugurilor, cat si in vinul rosu in sine, sau in coacaze, iar el ar putea fi cheia pentru ca astronautii ce ajung pe planeta Marte sa aiba tonus muscular bun. Desigur ca e necesar ca astronautii sa faca exercitii fizice constante atat pe drumul catre planeta Marte, cat si dupa ce ajung acolo, dar vinul rosu baut constant, in cantitati moderate, ii poate ajuta suplimentar.

Planeta Marte. Rolul UIMITOR al Vinului in Viata Astronautilor

Planeta Marte. Descoperirea a fost facuta prin analizarea unor soareci de laborator, fara a fi facut pana acum vreun experiment pe oameni, insa vorbim despre ceva extrem de important pentru intreaga omenire. Daca vinul rosu poate ajuta astronautii sa isi pastreze tonusul muscular in spatiul cosmic, si pe planeta Marte, atunci pe Pamant ar trebui sa aiba acelasi efect, deci ar putea fi recomandat de catre medici inclusiv pentru asta.

“Am plasat șobolanii fie în gravitate normală, fie suspendați, astfel încât acestea erau doar la 40% din gravitatea normală, echivalentul gravitației Marte. Jumătate din fiecare grup au primit trans-resveratrol purificat [în doze de] 150 mg / kg / zi, în fiecare zi în timpul experimentului. Am arătat că resveratrolul nu a afectat greutatea corporală, admisia alimentelor sau circumferința. Cu toate acestea, animalele tratate au menținut o forță de prindere atât la labele din față, cât și la cele din spate, la nivelul controalelor, spre deosebire de animalele care nu au fost aduse la aceeași greutate parțială pe bază de sol. Am arătat, de asemenea, că RSV a mărit mărimea miofiberului și a păstrat arhitectura musculară prin scăderea comutatorului tip miofibru.”

Planeta Marte. Exista desigur riscul de exces din partea astronautilor cand vine vorba despre consumarea bauturilor alcoolice, astfel ca testele vor fi cel mai probabil facute cu foarte mare grija pentru a nu aparea probleme. Chiar si asa, posibilitatea ca vinul rosu sa ajute oamenii sa ajunga in mai multa sigurnata pe planeta Marte este una foarte interesanta, si ar putea sta la baza altor descoperiri cel putin la fel de importante privind spatiul cosmic.

Planeta Marte. Acestea fiind spuse, ramane de vazut daca alte studii vor ajunge la vreo concluzie similara, insa in baza a ceea ce vedem acum, se pare ca totul se aduna pentru prima calatorie spre planeta.