Planeta Saturn. Descoperirea INCREDIBILA care a UIMIT Internetul

Planeta Saturn. O descoperire incredibila care a uimit intregul internet a fost facuta de catre cercetatorii care analizeaza cu mare atentie corpul ceresc.

Planeta Saturn. Cercetatorii de la NASA au facut o descoperire incredibila care a uimit foarte multi oameni deoarece schimba intr-o buna masura ceea ce credeam despre aceasta planeta foarte importanta din sistemul solar. Multumita sondei Cassini, trimisa cu foarte multi ani in urma sa studieze planeta Saturn, cercetatorii au descoperit ca inelele care inconjoara corpul ceresc sunt mult mai “tinere” decat au crezut ei inainte de initierea expeditiei.

Planeta Saturn. Dupa 3.5 miliarde de kilometri parcursi de catre sonda Cassini, si foarte multe date trimise inapoi catre NASA, s-a ajuns la concluzia ca inelele sunt cu 4.5 miliarde de ani mai “tinere” decat planeta in sine. Desi inca nu se stie foarte clar ce anume a creat aceste inele de pe planeta Saturn, cercetatorii sunt acum convinsi de faptul ca ele s-au format cu mult in urma aparitiei corpului ceresc, si probabil vor descoperi si adevarul despre el.

Planeta Saturn. Descoperirea INCREDIBILA care a UIMIT Internetul

Planeta Saturn. Sonda Cassini abia recent a inceput sa trimita date importante despre corpul ceresc, si va continua sa faca asta in urmatoarele luni si ani, foarte multe secrete ramanand in continuare nedeslusite. Cercetatorii ar vrea ca sonda sa adune si unele probe de pe inelele care inconjoara planeta Saturn, insa acest lucru ar fi extrem de greu de realizat, deci sunt sanse foarte mici ca asta sa se intample in vreun fel, sau altul.

„Dacă inelele au fost în jurul lui Saturn de miliarde de ani, ar fi trebuit să fie întunecate și întunecate de praf. Cu aproape 4,5 miliarde de ani mai tânăr decât Saturn în sine. Misterul originii inelelor este un domeniu activ de cercetare. Dovezile pe care Cassini le-a indicat că soluția nu se află pe planeta însăși, ci pe lumea urmărită pe orbita din jurul ei – lunile lui Saturn.”

Planeta Saturn. Pe de alta parte, simpla descoperire ca inelele sunt mai noi cu 4.5 miliarde de ani sugereaza faptul ca o serie de evenimente foarte importante s-au intamplat in preajma corpului ceresc dupa crearea sa. Cercetatorii de la NASA vor descoperi cu siguranta si detalii privind eveinmentele care au dus la aparitia acestor inele care inconjoara planeta Saturn, ele fiind de o importanta foarte mare in momentul de fata pentru ea.

Planeta Saturn. Ca a doua cea mai mare planeta din sistemul solar, ea inca mai ascunde foarte multe secrete, dar le vom afla cu siguranta in urmatorii ani pe aproape toate dintre ele.