Gaura Neagra. Imaginea INCREDIBILA care a UIMIT si NASA

Gaura Neagra. O imagine incredibila a fost publicata de catre cercetatorii de la NASA, acestia fiind surprinsi si complet uimiti de descoperirea pe care au facut-o.

Gaura Neagra Imaginea INCREDIBILA care a UIMIT si NASA

Gaura neagra. Cea mai indepartata dintre toate a fost descoperita de catre cercetatorii de la NASA, si vorbim despre una care nu a fost usor de descoperit, deoarece pana acum a fost ascunsa destul de bine. Gaura neagra a fost descoperita de catre observatorul Chandra al celor de la NASA, iar agentia spatiala spune ca ea are o vechime foarte apropiata de cea a universului, iar acesta e unul dintre motivele din cauza carora a fost greu de descoperit.

Gaura neagra. Ascunsa de tot felul de gaze si alte materiale cosmice, ea ar avea o masa de cateva miliarde de ori mai mare decat cea a soarelui nostru, crescand la aceasta dimensiune prin “inghitirea” altor planete, asteroizi, etc. Gaura Neagra a fost ascunsa de gazele ramase in urma “inghitirii” tuturor acestor obiecte din spatiul cosmic, iar NASA a avut nevoie de ceva timp sa-si dea seama ce se ascunde in pozele inregistrate de telescoapele sale.

Gaura Neagra. Aceasta Cea mai INDEPARTATA Descoperita pana Acum

Gaura Neagra. Aceasta Cea mai INDEPARTATA Descoperita pana Acum nasa
Imaginea cu gaura neagra descoperita de catre NASA.

Gaura neagra. Descoperirea a fost deasemenea ingreunata si de catre radiatiile care au fost emise in urma disparitiei planetelor, asteroizilor, etc, lumina emisa de catre ea fiind deasemenea ascunsa pana in prezent. Multe dintre radiatiile emise de catre o gaura neagra de acest gen inca nu pot fi detectate de catre telescoapele folosite de catre cercetatori, astfel ca exista cu siguranta foarte multe altele ascunse bine in intregul universl.

“Astronomii au descoperit dovezi pentru cea mai îndepărtată gaură neagră „îmbrăcată” găsită până în prezent, folosind Observatorul de raze X Chandra al NASA. La numai aproximativ 6% din epoca actuală a universului, acesta este primul indiciu al unei găuri negre ascunse de gaz într-o perioadă atât de timpurie în istoria cosmosului. Aceasta a fost o surpriză completă. Era ca și cum ne așteptam la o molie, dar am văzut un cocon în schimb. Niciunul dintre celelalte nouă quasare pe care le-am observat nu a fost acoperit, ceea ce am anticipat. ”

Gaura neagra. Aceasta a fost descoperita folosind un telescop cu capabil sa perceapa lumina-optica, mai exact fotonii de raze X aparand in masuratorile lor, si asta doar pentru ca emanau cantitati foarte mari de energie. Cercetatorii au fost complet surprinsi de descoperirea acestei gauri negre, astfel ca se uita cu si mai multa atentie in intregul univers pentru a vedea daca vor mai putea descoperi si altele similare in baza acestor date.

Gaura neagra. In intregul univers exista foarte multe altele, si in baza descoperirii de acum, probabil ca NASA va reusi sa dezvaluie si alte mistere.