Planeta Venus. Descoperirea SURPRIZA care a ULUIT pana si NASA

Planeta Venus. O descoperire uimitoare cu privire la corpul ceresc a fost dezvaluita pentru a uimi pana si cercetatorii de la NASA, iata ce s-a descoperit.

Planeta Venus. Descoperirea SURPRIZA care a ULUIT pana si NASA

Planeta Venus. Cu atat de putine informatii cunoscute cu privire la acest corp ceresc, o noua descoperire surpriza vine chiar sa uimeasca inclusiv cercetatorii de la NASA, si ar putea fi extrem de importanta. In legatura cu planeta Venus se stia deja ca are o atmosfera care este formata din nori grosi si foarte acizi, iar asta pentru ca ei sunt compusi in principal de acid sulfuric, deci nu sunt tocmai potriviti pentru a sustine viata umana.

Planeta Venus. Chiar daca nu pot sustine viata umana, norii acestia ar putea ascunde totusi existenta unor forme de viata microbiana, ceea ce a surprins inclusiv cercetatorii de la NASA. Vorbim despre un studiu facut pentru norii de pe planeta Venus, astronomii analizand cu mare atentie o serie de pete negre din formatiunile acestora, ele absorbind lumina soarelui, insa pana in prezent nimeni nu a stiut exact de ce se intampla asta.

Planeta Venus. Descoperirea SURPRIZA care a ULUIT pana si NASA

Planeta Venus. Un studiu recent spune ca acele pete negre din atmosfera corpului ceresc ar ascunde de fapt anumite microorganisme care ar putea fi similare cu cele ce exista pe Pamant. Pentru a ajunge la aceasta concluzie, cercetatorii au facut o paralela cu microorganismele care exista pe Pamant, si spun ca cele din formatiunile noroase de pe Planeta Venus ar trebui sa fie cat se poate de similare si cel putin la fel de uimitoare.

“Diferența dintre Pământ și Venus este că pe Pământ cea mai mare parte a energiei de la soare este absorbită la nivelul solului, în timp ce pe Venus, cea mai mare parte a căldurii este depusă în nori. Autorii subliniază că particulele pe care le studiază au aproximativ aceeași dimensiune ca și microorganismele din atmosfera Pământului și au și aceleași proprietăți de absorbție a luminii.”

Planeta Venus. Cercetatorii deocamdata doar spun ca acele pete negre ar ascunde anumite forme de viata, insa nu stiu exact de care ar fi acestea, si spun ca ele afecteaza atmosfera de pe corpul ceresc. Dintre toate formatiunile noroase, doar cele cu pete negre de acest gen absorb lumina soarelui, in rest suprafata de pe planeta Venus fiind ferita de lumina si caldura din cauza norilor sai foarte acizi.

Planeta Venus. Avand in vedere ca nu exista nave spatiale chiar atat de multe care sa exploreze in mod activ corpul ceresc, ramane de vazut cand anume ar putea fi confirmate aceste teorii incredibile.