NASA. Imaginea INCREDIBILA cu care a SOCAT Intreaga Lume

NASA. O imagine incredibila publicata de catre americani a socat intreaga omenire, iata ce a descoperit agentia spatiala si a dezvaluit in mod public.

NASA. Imaginea INCREDIBILA cu care a SOCAT Intreaga Lume

NASA. Agentia spatiala americana continua seria descoperirilor uimitoare care produ surprindere in intreaga lume, iar astazi vorbim despre o alta dovada a sa de a analiza cu foarte mare atentie universul din care facem parte. Cei de la NASA si-au folosit telescoapele foarte performante pentru a descoperi o noua galaxie care emite o lumina foarte redusa, iar asta din cauza faptului ca se afla si la o distanta foarte mare de Pamant, deci asta e perfect normal.

NASA. Galaxia a fost descoperita de catre americani folosind telescopul Hubble, ea aflandu-se in constelatia Cetus, la o distanta de 30 de milioane de ani-lumina de Pamant, deci ne desparte foarte mult spatiu cosmic. Puteti vedea mai jos imaginea publicata de catre cei de la NASA pentru a evidentia galaxia care se afla la o distanta foarte mare de a noastra, si puteti vedea destul de usor de ce au fost entuziasmati si cercetatorii de descoperirea ei.

NASA. Imaginea INCREDIBILA cu care a SOCAT Intreaga Lume galaxie
Imaginea cu noua galaxie descoperita de catre NASA prin telescopul Hubble.

NASA. Un alt motiv din cauza caruia galaxia nu emite foarte multa lumina are la baza si faptul ca exista destul de putine stele in interiorul sau, deci nu prea are ce sa produca lumina care sa fie perceputa de catre Hubble. Cercetatorii inca nu stiu prea multe informatii despre galaxiile de acest gen, NASA spunand si ca ele au foarte multa materie neagra in interior, deci vorbim despre o descoperire foarte interesanta facuta de catre agentie.

“Această imagine, luată cu Telescopul spațial Hubble NASA / ESA, se concentrează pe un obiect numit UGC 695 – cunoscut sub numele de galaxie cu luminozitate redusă a suprafeței (LSB). Galaxia este situată la 30 de milioane de ani-lumină distanță în constelația Cetus, cunoscută și sub denumirea de Balenă.”

NASA. Desi Hubble este un telescop vechi de 30 de ani, iata ca inca este capabil sa surprinda imagini impresionante cu galaxii aflate la distante foarte mari de Pamant, care ascund si destul de multe mistere. Desigur ca NASA inca mai are foarte multe de analizat in ceea ce priveste aceasta galaxie, insa simpla confirmare a descoperirii sale este ceva impresionant, si ceva pentru care agentia spatiala americana merita laudata.

NASA. Avand in vedere aceasta descoperire, nu ar fi greu de crezut ca alte imagini similare vor fi publicate in viitorul nu foarte indepartat de catre agentia spatiala americana pentru toata lumea.