NASA. COMETA Interstelara UIMESTE intr-o Imagine ce a SURPRINS Lumea

NASA. O cometa interstelara uimeste intr-o imagine care a fost inregistrata in premiera de catre cercetatori, iata si ce traiectorie i-au calculat.

NASA. COMETA Interstelara UIMESTE intr-o Imagine ce a SURPRINS Lumea

NASA. Zilele trecute un cercetator din Rusia a descoperit un obiect interstelar, adica o cometa venita din afara sistemului nostru solar, iar americanii au inceput sa o urmareasca cu foarte mare atentie de atunci. NASA a decis sa-i acorde acestei comete denumirea C/2019 Q4, si a reusit sa inregistreze inclusiv o imagine cu ea in calatoria prin sistemul nostru solar, inclusiv sa calculeze o traiectorie pentru calatoria sa, si mai jos o puteti vedea.

NASA. Cometa cu denumirea C/2019 Q4 este vazuta ca fiind una foarte importanta deoarece este abia al doilea obiect interstelar care este descoperit de catre astronomi in timp ce desfasoara un drum prin sistemul nostru solar. Avand si o viteza de aproximativ 150.000 KM/h, cometa pe care o urmareste inclusiv NASA se misca extrem de rapid prin sistemul nostru solar, astfel ca nu va putea fi urmarita pentru o perioada foarte lunga de timp.

NASA. COMETA Interstelara UIMESTE intr-o Imagine ce a SURPRINS Lumea

NASA. COMETA Interstelara UIMESTE intr-o Imagine ce a SURPRINS Lumea traiectorie
Traiectoria calculata de catre NASA pentru cometa intrata in sistemul nostru solar.

NASA. Traiectoria pe care o puteti vedea in imaginea de mai sus ne arata cum se va misca aceasta cometa prin sistemul solar inainte de a iesi din el si a trece in altul, ea venind doar “in vizita” pentru o perioada scurta de timp. Desi acesta este al doilea obiect interstelar observat de catre astronomi, aceasta este prima cometa pe care o vedem intrand in sistemul nostru solar, iar NASA urmareste cu foarte mare atentie ce face ea, pentru a invata cat mai multe.

NASA. COMETA Interstelara UIMESTE intr-o Imagine ce a SURPRINS Lumea imagine
Imagine cu prima cometa surprinsa de astronomi.

„Această imagine a fost posibilă datorită capacității Gemenilor de a ajusta rapid observațiile și de a observa astfel de obiecte, care au ferestre de vizibilitate foarte scurte. Cu toate acestea, a trebuit să ne căutăm pentru asta, deoarece am obținut ultimele detalii la 3:00 am și îl observam până la 4:45!”

NASA. Foarte multa lume este interesata de ceea ce se intampla cu aceasta cometa, iar asta pentru ca multumita descoperirii vom putea vedea in viitor mai multe imagini cu obiecte interstelare. Aparitia lor in sistemul nostru solar este foarte rara, iar cei de la NASA vor incerca sa afle cum a descoperit astronomul rus aceasta cometa pentru a putea analiza cu atentie mai mare tot ceea ce intra in sistemul nostru solar.

NASA. Acestea fiind spuse, ce parere aveti despre cometa care a fost surprinsa in aceasta imagine publicata in premiera pentru intreaga planeta ?