Meteoritul din Australia care a ASCUNS un SECRET INCREDIBIL

Un meteorit care a cazut in Australia cu mult timp in urma a ascuns pana recent un secret incredibil, care a adus o descoperire uluitoare pentru omenire.

meteorit secret

Un meteorit care a cazut in Australia cu ceva timp in urma a ascuns pana recent un secret incredibil care este foarte important pentru intreaga omenire, dar si pentru universul din care facem parte acum. Conform cercetatorilor care au analizat acest meteorit, pe el au gasit praf cosmic a carui vechime ar fi chiar mai mare decat cea a soarelui din sistemul nostru solar, si este cel mai vechi material solid care a fost vreodata descoperit de catre vreun om.

Meteoritul ar avea pe el praf cosmic a carui vechime ar fi de 5 – 7 miliarde de ani, soarele din sistemul nostru solar avand o vechime de 4.6 miliarde de ani, deci obiectul cosmic de la care provine e mult mai batran. Nu se stie prin ce colturi ale universului a trecut acest meteorit in drumul sau spre Pamant, dar e destul de clar faptul ca a trecut prin zone in care o stea foarte batrana a existat, si care a explodat la un moment dat, cu mult in urma.

Meteoritul din Australia care a ASCUNS un SECRET INCREDIBIL

Meteoritul pe care a fost descoperit acest praf cosmic, a carui vechime este mai mare decat viata actualului nostru soare, a cazut pe Pamant in 1969, deci este de foarte mult timp in posesia cercetatorilor. Praful cosmic ar fi fost fixat in acest meteorit timp de cateva miliarde de ani inainte sa ajunga pe Pamant, iar descoperirea aceasta ii va motiva cu siguranta pe cercetatori sa caute si alte dovezi ale vechimii prafului de pe alti meteoriti cazuti pe planeta noastra.

“And in a meteorite that fell fifty years ago in Australia, scientists have now discovered stardust that formed 5 to 7 billion years ago-the oldest solid material ever found on Earth. This is one of the most exciting studies I’ve worked on. These are the oldest solid materials ever found, and they tell us about how stars formed in our galaxy.”

Pentru a analiza acest praf cosmic de pe meteorit, el a fost macinat si transformat intr-un praf urat mirositor, apoi cu diversi alti compusi chimici a fost facut pasta, si cu acid a fost dizolvat pana au ramas ramasitele vechii stele. Dupa aceasta procedura, s-a verificat pentru ce perioada de timp a fost expus acel cosmic la razele cosmice, iar asa s-a descoperit ca vechimea sa este mai mare decat cea a soarelui si a Pamantului, asta fiind cu adevarat remarcabil.