NASA: ASTEROIDUL “Unic” ce i-a Pacalit pe Toti Cercetatorii

NASA a avut cercetatorii pacaliti de catre un asteroid pe care l-au crezut a fi unic, si o descoperire in premiera, iata ce au vazut cu adevarat.

NASA troian

NASA a avut foarte multi experti uimiti de un nou asteroid care a fost detectat in cursul acestui an la foarte mare departare de Pamant, ei considerandu-l a fi ceva unic descoperit pana in momentul de fata. Vorbim despre o descoperire facuta langa planeta Jupiter, cercetatorii proiectului ATLAS al celor de la NASA au observat atunci un asteroid foarte neobisnuit care se afla in apropierea planetei, clasificandu-l ca unul cum nu au mai vazut pana in acel moment.

NASA s-a cam grabit totusi cu aceasta clasificare, iar asta pentru ca in realitate, acel asteroid este nimic mai mult decat o cometa, iar de aici a venit si marea confuzie pentru cercetatori. Acestia au comparat initial acel asteroid cu o cometa din cauza similaritatilor dintre cele doua corpuri cosmice, dar dupa mai multe analize, expertii de la NASA au ajuns la concluzia ca acolo au vazut de fapt chiar o cometa, si nu un asteroid, asa cum crezusera initial.

NASA: ASTEROIDUL “Unic” ce i-a Pacalit pe Toti Cercetatorii

NASA a observat atunci ca acest obiect care se invarte in jurul planetei Jupiter are o orbita care este similara cu cea a asteroizilor, dar are si o coada, cum au cometele, iar de aici au venit neclaritatile. NASA a descoperit aceasta cometa intr-un grup de asteroizi care stau in orbita planetei Jupiter, si asa a crezut ca vede de fapt un asteroid, dar in realitate este vorba despre o premiera cu o cometa, pentru ca in general obiectele acestea au o cu totul alta activitate in univers.

NASA detecteaza o buna parte dintre obiectele care se misca prin univers, nu doar prin sistemul solar, insa unele dintre ele pot genera confuzie chiar si pentru cercetatorii experimentati ai agentiei spatiale. Aceste lucruri nu se intampla chiar atat de des, iar NASA profita de fiecare ocazie pentru a incerca sa desluseasca foarte rapid orice fel de neclaritati care pot sa apara in legatura cu obiectele cosmice de acest gen care se invart prin univers.

NASA va continua sa monitorizeze spatiul cosmic pentru obiecte similare, si este foarte posibil sa mai avem niste surprize in viitorul nu foarte indepartat de la ei.