Planeta Venus: Descoperirea REMARCABILA a NASA care Uimeste

Planeta Venus are o descoperire remarcabila dezvaluita de catre cei de la NASA, iata ce au observat si cum este afectat inclusiv Pamantul de ea.

Planeta Venus are anuntata o descoperire remarcabila facuta de catre cei de la NASA, una care cu siguranta va surprinde faorte multa lume, iar asta pentru ca e ceva ce nu se intampla si cu alte planete. Mai exact, de fiecare data cand planeta Venus se intersecteaza cu Pamantul, ea arata aceeasi “fata”, adica aceeasi parte din suprafata sa este indreptata spre planeta noastra, dupa cum puteti vedea si in clipul video ilustrativ de mai sus.

Planeta Venus a avut aceasta descoperire facuta de ceva vreme, inca de cand telescoapele radio au reusit sa surprinda suprafata planetei pe sub atmosfera sa foarte densa. Planeta Venus se roteste foarte incet, si acest lucru ar sta la baza faptului ca de fiecare data cand Pamantul si aceasta planeta se apropie, exact aceeasi regiune a sa devine vizibila, chiar daca in cazul nostru este vorba despre cate o regiune diferita in cele mai multe cazuri.

Planeta Venus: Descoperirea REMARCABILA a NASA care Uimeste

Planeta Venus apare intr-o pozitie apropiata fata de Pamant cam o data la 1.6 ani, conform celor de la NASA, iar cercetatorii pot sa vada atunci doar aceeasi regiune din suparafata planetei. Este foarte interesant ceea ce au reusit sa observe cercetatorii de la NASA cu privire la planeta Venus si modul in care ea se invarte in orbita sa normala in jurul soarelui, mai mica decat cea a Pamantului, dar chiar si asa, prea multe nu se schimba de fiecare data.

Planeta Venus urmeaza sa dispara saptamana aceasta in umbra soarelui, ceva ce se intampla de 2 ori pe an, si timp de 6 luni nu va mai fi vizibila pentru intreaga omenire. Inainte ca asta sa se intample, planeta Venus a fost vizibila pentru o lunga perioada de timp intr-un format surprinzator pentru foarte multa lume planeta fiind vizibila foarte clar impreuna cu Saturn, Jupiter, Marte, Mercur, si chiar luna, timp de mai bine de o luna de zile.

Planeta Venus este cea mai apropiata de Pamant, si una dintre cele mai surprinzatoare din sistemul solar, unul dintre elemente fiind acest fapt ca ii vedem tot timpul doar aceeasi regiune din suprafata.