Planeta Mercur: ULUITOARE Imagine a NASA ce a SURPRINS Lumea

Planeta Mercur este prezentata intr-o uluitoare imagine publicata de NASA, iata ce a fost surprins pentru corpul cosmic din galaxia noastra acum.

Planeta Mercur sodiu

Planeta Mercur este surprinsa intr-o uluitoare imagine publicata de catre cei de la NASA, una care ne arata planeta intr-o postura pe care foarte putini au vazut-o pana in momentul de fata. Mai exact, planeta Mercur este prezentata de catre cei de la NASA intr-o imagine care ne arata “coada” de sodiu care este eliberat din atmosfera planetei in timp ce ea se plimba prin univers, iar asta o face si mai spectaculoasa de urmarit in galaxia din care facem parte.

Planeta Mercur are cantitati mici de sodiu in atmosfera sa, ar cand acestea se intalnesc cu lumina si radiatiile soarelui, ele sunt eliberate in univers, si formeaza ceea ce vedeti in imaginea de mai jos. Vorbim totusi despre o cantiatate foarte mare de sodiu care este eliberat din atmosfera pe care o are planeta Mercur pentru ca o “coada” de acest gen sa apara in galaxie, insa cercetatorii deocamdata n-au calculat vreo cantitate in ceea ce o priveste.

Planeta Mercur: ULUITOARE Imagine a NASA ce a SURPRINS Lumea

Planeta Mercur sodiu coada

Planeta Mercur lasa o “coada” de sodiu in urma sa, care este deasemenea si stralucitoare, avand o culoare galbena, iar asa a fost surprinsa in imagini de catre cel putin un telescop. Planeta Mercur a avut aceasta “coada” de sodiu descoperita in 2001 de catre cercetatori, la peste un deceniu de cand au aparut primele teorii cu privire la existenta sa, iar imaginea a fost facuta in mai 2020 cu un filtru special care poate surprinde lumina galbena a particulelor.

Planeta Mercur are practic o “coada” care in mod normal e vizibila pentru comete, nu pentru planete, dar iata ca si in cazul acestui tip de corpuri cosmice pot aparea imagini surprinzatoare de acest gen. Planeta Mercur este singura dintre planete care are o “coada” de acest gen vizibila si pozata de catre cercetatori, sau cel putin asta am vazut pana acum din ceea ce ne-au prezentat ei in legatura cu planetele din sistemul nostru solar.

Planeta Mercur a fost prezentata intr-o ipostaza surprinzatoare pentru foarte multa lume, dar mai exista multe secrete despre planetele din sistemul solar care mai pot fi dezvaluite.