Planeta Mercur: INCREDIBIL Anunt. Oamenii de Stiinta UIMITI

Planeta Mercur este iar in centrul unui anunt incredibil care i-a uimit in totalitate pe oamenii de stiinta, iata ce au descoperit acestia acum.

Planeta Mercur contractie

Planeta Mercur este in centrul unui incredibil anunt care i-a uimit pe oamenii de stiinta din intreaga lume, iar asta pentru ca vorbim despre ceva ce nu era crezut posibil, dar care se dovedeste a fi adevarat, in final. Mai exact, se pare ca planeta Mercur nu a avut dimensiunile reduse chiar atat de mult precum isi imaginau cercetatorii pana in momentul de fata, si asta vine ca o surpriza la care putini s-ar fi asteptat, dar e o descoperire extrem de importanta, in final.

Planeta Mercur era catalogata in baza cercetatorilor anterioare ca o planeta a carei dimensiuni s-au contactat cu aproximativ 14 kilometri, insa vorbim despre deva ce in realitate nu s-a intamplat chiar asa. Totul a avut la baza imagini de pe suprafata de pe planeta Mercur care a fost analizata de catre nava spatiala MESSENGER a celor de la NASA, insa calculele initiale facute de catre oamenii de stiinta s-au dovedit a fi gresite, in final, ceea ce surprinde.

Planeta Mercur: INCREDIBIL Anunt. Oamenii de Stiinta UIMITI

Planeta Mercur a avut analiza facuta in baza unor zone in care scoarta s-a ridicat de pe suprafata, iar oamenii de stiinta au crezut ca asta s-a intamplat dupa ce bucati din ea s-au crapat si s-au ciocnit unele cu altele. Chiar daca asta ar fi adevarat, se pare ca de fapt calculele initiale cu privire la schimbarile in diametrul pe care il are planeta Mercur n-au fost chiar atat de bine gandite, astfel ca diametrul planetei e mai mare decat s-a calculat atunci.

“Mercur și-a păstrat mai multă căldură interioară primordială decât se credea anterior. Mercur ne arată o cale evolutivă alternativă. Planete stâncoase mici își pot păstra căldura interioară și pot experimenta o contracție globală mai mică. Această răcire lentă poate conduce la activități tectonice și seismice foarte recente și chiar actuale pe Mercur.”

Planeta Mercur s-ar fi contractat cu pana la 4 kilometri, deci de aproximativ 3 ori mai putin decat s-a estimat in baza calculelor initiale, ceea ce vine ca o surpriza foarte mare pentru oamenii de stiinta. Desigur ca vorbim din nou despre date care sunt vechi, de peste 50 de ani, astfel ca e posibil ca informatii noi venite de pe planeta Mercur sa ofere o cu totul alta viziune asupra corpului cosmic, si sa “dea peste cap” din nou tot ceea ce stiam.

Planeta Mercur urmeaza sa fie vizitata in 2025 de catre o noua nava spatiala numita BepiColombo, si ramane de vazut ce fel de secrete va mai putea surprinde aceasta pentru omenire.