Planeta Venus: Descoperirea IMPRESIONANTA a Cercetatorilor

Planeta Venus are parte de o descoperire impresionanta facuta de catre cercetatori, iata ce au dezvaluit acestia in urma ultimelor observari.

planeta venus activitate

Planeta Venus incepe sa aiba, incetul cu incetul, descoperite tot mai multe dintre secretele pe care le ascunde pentru intreaga omenire, iar astazi vorbim despre o noua surpriza care ne este dezvaluita de catre cercetatori. Mai exact, se pare ca planeta Venus este mult mai activa, din punct de vedere vulcanic, decat se credea pana in momentul de fata, cercetatorii stiind ca exista activitate acolo, dar nu stiau cat de extinsa este aceasta in realitate.

Planeta Venus are in sfarsit dezvaluit faptul ca suprafata sa este intr-o foarte mare masura modificata de catre activitatea vulcanica inregistrata din cauza raurilor de lava care o brazdeaza in mod constant. Planeta Venus ar avea munci vulcanici extrem de activi, acestia reusind sa modifice substantial structura planetei de-a lungul timpului, iar multumita tuturor acestor modificari avem acum ocazia de a afla ceea ce se intampla in realitate acolo.

Planeta Venus: Descoperirea IMPRESIONANTA a Cercetatorilor

Planeta Venus are unele dinstre structurile descoperite sub suprafata sa identificate de catre cercetatori ca fiind vulcani activi inclusiv in momentul de fata, iar asta desi pana acum se credea ca ei nu mai au vreo activitate. Unii dintre vulcani sunt activi, in timp ce altii sunt intr-o stare latenta, dar e clar faptul ca planeta Venus este mult mai activa decat parea la o prima vedere, iar asta nu e ceva care ar trebui totusi sa sperie prea multa lume.

“Este pentru prima dată când suntem capabili să punctăm structuri specifice și să spunem „Uite, acesta nu este un vulcan antic, ci unul care este activ astăzi, poate adormit, dar nu mort”. Acest studiu schimbă în mod semnificativ punctul de vedere al lui Venus de pe o planetă în cea mai mare parte inactivă la unul al cărui interior este încă înfiorător și poate hrăni mulți vulcani activi.”

Planeta Venus are totusi o activitate vulcanica mult mai “tanara” in comparatie cu ceea ce vedem pe alte planete din sistemul solar, ceea ce e surprinzator, avand in vedere apropierea sa in raport cu soarele. Planeta Venus este mult mai radiata decat Pamantul, iar asta pentru ca soarele se afla la o distanta mult mai mica decat in cazul planetei noastre, si asta explica intr-o anumita masura activitatea mai intensa a vulcanilor care sunt activi.

Planeta Venus va fi explorata mai indeaproape in urmatorii ani multumita unei sonde spatiale care a fost trimisa acolo de catre cercetatorii japonezi si europeni, asa ca ramane sa vedem ce vor descoperi.