Planeta Venus: Anuntul ULUITOR Facut de Oamenii de Stiinta

Planeta Venus este in centrul unui anunt uluitor venit de la oamenii de stiinta, iata ce spun acestia in legatura cu planeta apropiata de Pamant.

Planeta Venus organisme

Planeta Venus este in centrul unui anunt uluitor facut de catre oamenii de stiinta pentru intreaga omenire, unul care ar trebui sa ne arate ca lucrurile nu sunt chiar asa precum le credea foarte multa lume in univers. Planeta Venus ar putea avea viata in atmosfera sa, sau cel putin asta sustin unii oameni de stiinta care s-au uitat cu atentie la ceea ce se intampla la altitudini foarte mari pe corpul cosmic atat de apropiat de Pamant.

Planeta Venus are la aproximativ 40 – 60 de kilometri altitudine o atmosfera relativ similara cu cea care exista pe Pamant, acolo presiunea aerului fiind de 1 bar, in timp ce temperaturile fluctueaza intre 0 si 50 de grade celsius. In ciuda faptului ca in acea regiune din atmosfera pe care o are planeta Venus exista acid sulfuric, unii oameni de stiinta sunt totusi de parere ca ar putea exista posibilitatea ca viata sa existe in respectiva zona.

Planeta Venus: Anuntul ULUITOR Facut de Oamenii de Stiinta

Planeta Venus organisme atmosfera

Planeta Venus ar putea avea acolo diverse forme de viata care ar putea exista in conditii similare inclusiv pe Pamant, iar oamenii de stiinta spun ca nu ar fi imposibil ca anumite tipuri de alge sa existe totusi in respectiva regiune din atmosfera. Initial unii cercetatori spunea ca desi e posibil sa existe si microorganisme in acea zona din atmosfera pe care o are planeta Venus, sansele ca acestea sa supravietuiasca pentru perioade lungi de timp acolo sunt totusi foarte mici.

Planeta Venus ar putea avea totusi microorganisme care sa supravietuiasca milioane de ani in acea zona, conform unor noi informatii venite de la alti oameni de stiinta, si totul pune intr-o cu totul alta perspectiva modul in care este privita planeta. Desigur ca lucrurile nu sunt chiar atat de simple precum par la o prima vedere, iar asta pentru ca e greu oricum ca un microorganism sa reziste fara probleme intr-o atmosfera de acest gen pe planeta Venus, insa noi cercetari ne-ar putea arata realitatea de acolo.

Planeta Venus urmeaza sa fie cercetata in anii urmatori de catre diverse nave spatiale, iar oamenii de stiinta vor incerca sa descopere cu exactitate ceea ce se intampla acolo, si ne asteapta cateva descoperiri impresionante.