Planeta Jupiter: Anuntul INCREDIBIL, de ce a DISTRUS Venus

Planeta Jupiter este in centrul unui anunt incredibil al oamenilor de stiinta, iata cum si de ce a distrus Venus, si ce pericol reprezinta in sistemul solar.

Planeta Jupiter distrugere

Planeta Jupiter este cea mai mare din sistemul nostru solar, iar din cauza marimii sale, dar si a modului in care s-a format, ea a avut un impact serios si asupra altor planete din apropierea sa, una dintre ele fiind Venus. Conform unei descoperiri recente a cercetatorilor, se pare ca planeta Jupiter ar fi afectat Venus intr-o asemenea masura incat in momentul de fata nici macar robotii trimisi de catre agentiile spatiale nu pot “supravietui” acolo.

Planeta Jupiter este atat de mare, avand o masa de 2.5 ori mai mare decat a oricarei alte planete din sistemul nostru solar, incat afecteaza orbita pe care alte planete o au in jurul soarelui, si vorbim despre o interactiune importanta. Planeta Jupiter a avut un proces de formare indelungat, care a apropiat-o, si a indepartat-o de soarele din centrul sistemului solar, iar aceste miscari facute de catre ea au afectat inclusiv planeta Venus, si foarte mult.

Planeta Jupiter: Anuntul INCREDIBIL, de ce a DISTRUS Venus

Planeta Jupiter a afectat atatde mult orbita planetei Venus in jurul soarelui incat a reusit sa distruga total capacitatea acesteia de a mai sustine viata, apa disparand prima din cauza felului in care a orbitat steaua. Venus are o orbita circulara in jurul soarelui, deci primeste aceeasi caldura, acelasi nivel de radiatii, etc, tot timpul, in timp ce restul planetelor au o orbita eliptica, si desigur ca planeta Jupiter a afectat inclusiv restul planetelor din sistemul solar.

“Unul dintre lucrurile interesante despre Venusul de astăzi este că orbita sa este aproape perfect circulară. Pe măsură ce Jupiter a migrat, Venus ar fi trecut prin schimbări dramatice ale climei, încălzindu-se apoi răcindu-se și pierzându-și din ce în ce mai mult apa în atmosferă.”

Planeta Jupiter a modificat miscarile planetei Venus in jurul soarelui intr-un asemenea mod incat cea de-a doua si-a pierdut apa prin evaporare, iar asa suprafata a ramas una arida, mereu foarte fierbinte, incapabila sa permita existenta vietii. Descoperirea este una extrem de importanta, care explica de ce Venus nu poate fi nici macar explorata acum, iar planeta Jupiter poarta o foarte mare parte din “vina” pentru modul in care sunt aliniate planetele in sistemul solar.

Planeta Jupiter este cea mai mare forta din sistemul solar, si avand in vedere masa sa uriasa, e foarte probabil ca in viitor sa afecteze deasemenea ceea ce se intampla cu planetele care se afla in preajma sa.