Planeta Jupiter: Decizia NEASTEPTATA a NASA cu Impact MAJOR

Planeta Jupiter este in centrul unei decizii complet neasteptate a NASA, iata ce impact are ea pentru noi, dar si ce beneficii va aduce pentru omenire.

Planeta Jupiter decizia

Planeta Jupiter are parte de o decizie neasteptata din partea celor de la NASA, iara sta pentru ca vorbim despre o schimbarea foarte importanta pentru ceea ce face agentia spatiala americana cu privire la explorarea zonei din apropierea sa. NASA are in apropieree de planeta Jupiter o nava spatiala numita Juno, iar aceasta a facut o sumedenie de poze atat cu planeta, cat si cu lunile din apropierea sa, ele aratandu-ne multe dintre secretele de acolo.

Planeta Jupiter urmeaza sa fie putin lasata in plan secundar de catre cei de la NASA, care intentioneaza sa trimita nava spatiala Juno in calatorie catre trei dintre lunile planetei, pentru a le surprinde in noi imagini, indeaproape. Europa, Io, Ganymede sunt lunile de langa planeta Jupiter care vor fi survolate la distantele cele mai mici de pana acum de catre sonda spatiala Juno, iar totul in scopul de a aduna cat mai multe informatii cu privire la ele.

Planeta Jupiter: Decizia NEASTEPTATA a NASA cu Impact MAJOR

Planeta Jupiter trebuia sa fie survolata de catre Juno pana in 2021, insa nava s-a comportat atat de bine pana acum incat s-a luat decizia ca misiunea sa sa fie extinsa pana in 2025, iar impreuna cu asta s-a decis ca lunile sa fie explorate. Europa este una dintre lunile de langa planeta Jupiter pe care se crede ca exista cele mai multe conditii pentru sustinerea vietii, si pe care se crede ca ar exista forme de viata, indiferent cum apar ele acolo.

“Am ieșit să descoperim un nucleu, indiferent dacă exista sau nu un nucleu compact în Jupiter. Am fost surprinși pentru că este un miez mare, diluat. Unul dintre lucrurile interesante despre misiune (extensie) este că vom merge și vom vizita sateliții și inelele. Devine într-adevăr un explorator complet de sistem, nu atât de concentrat pe cât a fost misiunea principală, așa că alimentează o comunitate (științifică) mai diversă, deoarece geologii din satelit, oamenii din inel vor obține cu toții date care cred că sunt foarte interesante și unice.”

Planeta Jupiter a fost o sursa de uimire pentru oamenii de stiinta din toata lumea, iar asta pentru ca acest corp cosmic ascunde extrem de multe secrete pe care nimeni nu a reusit sa le desluseasca pana acum. E improbabil ca observarea indeaproape a celor trei luni sa ofere foarte multe informatii cu privire la planeta Jupiter si existenta sa de pana acum, dar mai mult ca sigur ca vor fi descoperite noi informatii care sa ii ajute pe cercetatori in cercetarile lor.

Planeta Jupiter ramane o sursa de foarte multe discutii, o sursa de foarte multe necunoscute, asa ca ramane sa vedem ce anume vor mai descoperi oamenii de stiinta prin cercetarile indelungate facute acolo.