Planeta Venus: UIMITOARE Descoperire, ce SECRET e Dezvaluit

Planeta Venus are parte de o uimitoare descoperire anuntata de catre oamenii de stiinta, iata ce secret major este dezvaluit de catre acestia acum.

Planeta Venus terasele

Planeta Venus are un urias secret dezvaluit de catre cercetatori pentru intreaga omenire dupa o lunga perioada de analiza, ei reusind sa confirme ceva ce mai nimeni nu a stiut pana in momentul de fata. Mai exact, oamenii de stiinta au reusit sa descopere noi detalii cu privire la cele mai vechi si deformate tectonic regiuni de pe planeta Venus, aceste fiind regasite la altitudini mai mari decat campiile pline de lava care se intind pe intreaga planeta.

Planeta Venus are aceste zone numite “terase” de catre oamenii de stiinta, iar in baza noilor studii facute de catre ei, se pare ca acestea ar fi formate din straturi de roca suprapuse unele peste altele de-a lungul timpului. Pentru a ajunge la o asemenea concluzie, autorii au analizat scanari radar ale “teraselor” care au fost facute de catre nava spatiala Magellan, ei concentrandu-se pe zonele muntoase, si regiunile marginase ale acestora.

Planeta Venus: UIMITOARE Descoperire, ce SECRET e Dezvaluit

Planeta Venus terasele vulcanice

Planeta Venus are comparate aceste zone cu cele de pe Pamant, in care oamenii de stiinta au descoperit diverse structuri care aveau compozitie, dar si forme, similare, dar chiar si asa, inca nu stiu 100% sigur cum anume s-au format acestea. Oamenii de stiinta cred ca terasele s-ar fi putut forma dupa ce lava s-a scurs pe suprafata de pe planeta Venus, sau cand apa a ajuns in apropierea ei, si astfel lava s-a transformat in roca, fixandu-se pe solul planetei.

“Teselele lui Venus sunt unele dintre regiunile sale cele mai vechi și cele mai deformate tectonic. Stând la cote înalte comparativ cu câmpiile vulcanice care domină planeta, morfologia lor, semnătura gravitațională și posibila compoziție minerală cu fier scăzut au condus la teorii că ar putea fi resturi ale scoarței continentale a lui Venus, lăsate expuse după ce restul planetei a fost reaparut de vulcanism.”

Planeta Venus are aceste zone cu un aspect destul de similar cu cel care exista pe Pamant, dupa cum puteti vedea si in imaginea de mai sus, iar oamenii de stiinta compara felul in care lava ar fi ajuns acolo, cu zonele de pe Pamant in care s-a intamplat ceva similar. Problema este ca de pe planeta Venus nu au venit suficient de multe informatii cu privire la tot ceea ce exista pe suprafata sa, astfel ca oamenii de stiinta au nevoie de mai multe date pentru a afla originea acestor “terase”.

Planeta Venus este vizata de o serie de misiuni spatiale care sunt acum in lucru la diverse agentii spatiale, insa pana cand planurile vor fi puse in miscare, va mai trece destul de mult timp, dupa cum stiam deja.