Planeta Uranus: ULUITOARE Descoperire, TOATA Omenirea SOCATA

Planeta Uranus are parte de o descoperire uluitoare care a socat toata omenirea, iata ce nu au vazut oamenii de stiinta pana in momentul de fata.

Planeta Uranus plasmoid

Planeta Uranus are astazi parte de o descoperire extrem de importanta care a socat inclusiv oamenii de stiinta, iar asta pentru ca vorbim despre ceva ce nimeni nu a detectat, si nu a crezut ca este posibil pana in momentul de fata. Mai exact, se pare ca oamenii de stiinta ai NASA, care au analizat datele inregistrate de catre nava spatiala Voyager 2, care a ajuns langa planeta Uranus cu multi ani in urma, au descoperit un eveniment cu totul incredibil.

Planeta Uranus ar fi fost sursa eruptiei unui plasmoid in perioada in care nava spatiala Voyager 2 a celor de la NASA o vizita, insa oamenii de stiinta n-au descoperit pana acum ceea ce s-a intamplat la atat de mare distanta fata de Pamant. Conform masuratorilor facute de catre oamenii de stiinta ai celor de la NASA, s-ar parea ca acest plasmoid ar fi fost de 22.000 de ori mai mari decat Pamantul, el fiind generat in afara atmosferei pe care o are planeta Uranus.

Planeta Uranus: ULUITOARE Descoperire, TOATA Omenirea SOCATA

Planeta Uranus a avut si o fluctuatie rapida a campului sau magnetic inregistrata timp de 60 de secunde in perioada in care evenimentul a avut loc, asa ca totul a fost legat de catre oamenii de stiinta de ceea ce s-a intamplat. Un plasmoid este o bula de gaze fierbinti care sunt eliminate in univers cand vanturile solare lovesc o planeta, si e posibil ca atmosfera de pe planeta Uranus sa fi fost substantial schimbata din cauza acestui eveniment major.

“O echipă de oameni de știință de la NASA a folosit vechile date Voyager 2 și a găsit câteva informații interesante despre Uranus. Uranus aruncase o bulă de gaz de dimensiuni enorme, care era de aproape 22.000 de ori mai mare decât Pământul. Au analizat în continuare și au constatat că câmpul magnetic a fluctuat rapid pentru o anumită 60 de secunde.”

Planeta Uranus nu a avut pana acum descoperit acest plasmoid pentru ca oamenii de stiinta de la NASA nu s-au uitat prea atent la ceea ce se intampla acolo, dar iata ca o analiza mai amanuntita asupra datelor releva altceva. Asta inseamna ca ar mai putea exista si alte screte ascunse printre datele care au fost inregistrate cu privirela planeta Uranus de catre Voyager 2, insa deocamdata oamenii de stiinta n-au reusit sa se uite la ele.

Planeta Uranus ramane una de interes pentru oamenii de stiinta, chiar daca se afla la mare distanta fata de Pamant, si este greu de cercetat, insa foarte multe se pot schimba in viitor.