Planeta Jupiter: Decizia INCREDIBILA a NASA pentru Omenire

Planeta Jupiter este in centrul unei decizii incredibile care a fost luata de catre NASA pentru intreaga omenire, iata ce trebuie sa stii chiar acum.

Planeta Jupiter vizite

Planeta Jupiter este vizata de o decizie extrem de importanta a celor de la NASA care vizeaza intreaga omenire, o decizie despre care toata lumea ar trebui sa stie, si o decizie care va fi benefica pentru omenire. Mai exact, cei de la NASA au decis ca planeta Jupiter nu ar trebui sa mai fie in atentia lumii intregi in moentul de fata, si isi trimite nava spatiala Juno fix in centrul sistemului Jovian pentru a studia mai atent ceea ce se intampla acolo acum.

Planeta Jupiter a fost studiata de catre nava spatiala Juno timp de mai multi ani pana cand NASA a decis ca trebuie sa isi concentreze atentia spre alte lumi, asa ca lunile din jurul ei vor fi studiate. Misiunea pe care o incepe acum nava spatiala Juno langa planeta Jupiter va dura nu mai putin de 4 ani de zile, si o va purta prin 42 de orbite diferite, astfel ca va studia cu mult mai multa atentie multe dintre cele care se intampla acolo, si exista destule de descoperit.

Planeta Jupiter: Decizia INCREDIBILA a NASA pentru Omenire

Planeta Jupiter va fi vizitata tot mai indeaproape de catre nava spatiala Juno, iar asa va ajunge ea sa poata inregistra imagini mult mai clare cu lunile care orbiteaza cea mai mare planeta din sistemul solar. In iunie urmeaza sa aiba loc vizita cea mai apropiata de o luna a planetei Jupiter, Ganymede fiind cea care va fi vizitata de catre Juno, ea urmand a inregistra si o serie de imagini mai clare cu luna, dupa care in 2022 se va indrepta si spre altele din zona.

Planeta Jupiter este extrem de periculoasa pentru orice fel de nava spatiala pentru ca odata intrat in atmosfera, oricare va fi distrusa, asa cum s-a intamplat si cu nava spatiala NASA distrusa in atmosfera de pe Saturn. Juno se va apropia tot mai mult de planeta Jupiter pentru a-i studia lunile, insa pana la urma va sfarsi cel mai probabil tot in atmosfera corpului cosmoc, si asa se va incheia indelungata sa misiune in jurul celei mai mari planete din sistemul solar.

Planeta Jupiter mai are foarte multe secrete care inca nu au fost descoperite, si e foarte posibil ca apropierea navei spatiale Juno de ea sa ne dezvaluie si mai multe dintre aceste mistere.