Planeta Jupiter: VIDEO cu ULUITOAREA Descoperire in Premiera

Planeta Jupiter are dezvaluita o uluitoare descoperire facuta in premiera de catre NASA, iata ce a fost observat in sistemul solar de cercetatori.

Planeta Jupiter este in momentul de fata in centrul unei uluitoare descoperiri facute in premiera de catre NASA, agentia spatiala americana reusind sa faca ceva ce parea imposibil de realizat, sau vazut, in univers. Mai exact, cei de la NASA au reusit sa observe, cu ajutorul telescopului spatial Hubble o cometa care a fost “prinsa” in zona de langa planeta Jupiter in care au fost opriti din calatoria prin sistemul solar si alti asteroizi care au avut ghinionul de a ajunge acolo.

Planeta Jupiter are o zona in care rocile care ajung prea aproape de ea sunt blocate in orbita sa, iar clipul video de mai sus ne arata o premiera cu o cometa care a ajuns sa fie pentru prima oara blocata acolo. Respectiva zona de langa planeta Jupiter este numita zona Troienilor, iar pana acum cei de la NASA n-au reusit sa mai observe vreo cometa care sa fie oprita din drumul sau spre soare pentru a ramane intr-o asemenea pozitie pentru orice perioada de timp.

Planeta Jupiter: VIDEO cu ULUITOAREA Descoperire in Premiera

Planeta Jupiter ar fi prins un obiect care s-ar fi aflat intre ea si Uranus, obiectele de acest gen avand denumirea de Centauri, ei devenind activi cand ajung in zone mai calde din sistemul solar. Conform datelor inregistrate de catre telescopul spatial Hubble, aceasta cometa ar avea o coada lunga de 400.000 de mile, si toate datele confirma faptul ca ea este intr-adevar un obiect de acest gen, acum el fiind prins in orbita langa planeta Jupiter.

“După ce a parcurs câteva miliarde de mile spre Soare, un tânăr obraznic asemănător unei comete care orbitează printre planetele uriașe a găsit un loc de parcare temporar pe parcurs. Obiectul s-a așezat lângă o familie de asteroizi străvechi capturați, numiți troieni, care orbitează Soarele alături de Jupiter. Este pentru prima dată când un obiect asemănător unei comete este observat în apropierea populației troiene.”

Planeta Jupiter blocheaza in orbita sa obiectele care se apropie prea mult de ea in calatoria lor prin univers, astfel ca e improbabil ca aceasta cometa sa mai scape prea curand, si sa isi continue calatoria spre soare. Planeta Jupiter blocheaza in mod constant obiecte din univers in orbita sa, dar fiind ca e vorba despre prima cometa care trece printr-un asemenea eveniment, oamenii de stiinta din toata lumea au ramas complet surprinsi de tot.

Planeta Jupiter va avea aceasta cometa studiata indeaproape de catre oamenii de stiinta in urmatoarele luni, asa ca ramane de vazut ce anume vor mai descoperi cu privire la ea.