DACIA Duster: VIDEO IMPRESIONANT in fata Toyota RAV 4 XT3

DACIA Duster apare astazi intr-un test impresionant care o pune fata in fata cu Toyota RAV 4 XT3, iata ce performante a reusit sa obtina SUV-ul.

DACIA Duster apare astazi intr-un video impresionant care compara performantele offroad pe zapada ale suv-ului romanesc, dar si pe cele ale Toyota RAV4 XT3, ambele fiind gandite mai mult pentru drumurile publice. In ciuda acestui lucru, atat Toyota RAV4 XT3, cat si DACIA Duster se descurca surprinzator de bine in testele la care sunt supuse, mai ales ca vorbim despre un deal destul de abrupt pe care ambele masini incearca sa il urce.

DACIA Duster folosita pentru test este din generatia actuala, nu chiar fabricata chiar recent, in timp ce Toyota RAV4 XT3 este un model mai vechi, dar se descurca mai bine decat masina romaneasca. Dupa cum veti vedea si in clipul video de mai sus, Toyota RAV4 XT3 urca mai mult decat DACIA Duster de aproape fiecare data, fiind si putin mai usoara, cea ce ne arata ca vorbim totusi despre performante neasteptat de bune in ciuda faptului ca masina e veche.

DACIA Duster: VIDEO IMPRESIONANT in fata Toyota RAV 4 XT3

DACIA Duster s-a descurcat surprinzator de bine acum mai bine de o saptamana intr-un test similar facut in fata unui Audi Q7, atunci SUV-ul romanesc reusind sa depaseasca sistemul quattro al producatorului german. In fata Toyota RAV4 XT3 nu vorbim despre performante mai bune pentru DACIA Duster, masina romaneasca reusind sa egaleze ceea ce face rivala sa din acest test, dar dincolo de asta nu se intampla nimic surprinzator cu ea.

DACIA Duster a dovedit in multiple teste de acest gen ca este o masina suficient de versatila pentru a fi folosita pe cam orice fel de drumuri, fie publice, fie nu chiar atat de usor accesibile. Acest test cu Toyota RAV4 XT3 ne arata ca exista totusi masini mai vechi care au sisteme 4X4 mai bune decat cel al DACIA Duster, dar mai exista si alte variabile la mijloc, de la motor pana la cauciucuri, sau greutatea pe care ambele masini o au.

DACIA Duster este o masina surprinzator de versatila, insa din pacate generatia a 2-a ar urma sa fie ultima in care mai este folosita tractiunea integrala, modelele urmatoare fiind pregatite de lansare fara el.