ING Bank: ATENTIE! PROBLEMA Confirmata Oficial Clientilor

ING Bank are o problema foarte serioasa pe care a confirmat-o in mod oficial pentru clientii sai din toata Romania, iata ce trebuie sa stii despre ea.

0

ING Bank solutie

ING Bank a confirmat in mod oficial o problema care persista de cateva zile pentru clientii sai din toata Romania, si vorbim despre un serioasa care ar trebui sa fie cunoscuta de catre toata lumea acum. Mai exact, cei de la ING Bank au recunoscut in mod oficial in cadrul website-ului propriu faptul ca exista probleme cu autorizarea platilor online folosind aplicatia Homebank, astfel ca va trebui sa folositi doar website-ul pentru aceasta procedura.

ING Bank a inceput din ianuarie sa impuna autorizarea platilor online prin intermediul Homebank, astfel ca ai sai clienti nu pot cumpara nimic online fara sa faca asta, in mod teoretic, de la anumiti comercianti. Imposibilitatea de a autoriza platile online din aplicatia Homebank este o problema foarte serioasa cu care se confrunta clientii, iar ING Bank stie asta, tocmai de aceea i-a anuntat in legatura cu ceea ce pot face acum ca solutie temporara.

ING Bank: ATENTIE! PROBLEMA Confirmata Oficial Clientilor

ING Bank solutie temporara

ING Bank are problema aceasta cu autorizarea platilor prin aplicatia HomeBank de cateva zile, insa se pare ca nu a reusit sa o rezolve pana acum, ceea ce mai mult ca sigur nu a bucurat prea multa lume. In ciuda acestui lucru, pana cand situatia va reveni la normal, e nevoie ca autorizarile platilor sa fie facute exclusiv prin intermediul platformei online Homebank, ceea ce e usor de facut, daca sunteti la un calculator, sau aveti o tableta in mana, de pe telefoane fiind mai dificil.

ING Bank nu e singura banca la care s-a luat decizia de a impune o securizare mai serioasa a platilor online, iar asta pentru ca vorbim despre o directiva europeana care impune aceste masuri. Cei de la ING Bank nu au facut altceva decat sa respecte legislatia, insa din pacate iata ca apar si probleme in sistemele informatice, si clientii trebuie sa aiba rabdare pana cand ele vor fi rezolvate, desi situatia dureaza de cateva zile fara rezolvare, din pacate.

ING Bank va reveni mai mult ca sigur cu informatii in momentul in care lucrurile au revenit la normal, dar deocamdata nu exista prea multe detalii cu privire la acest lucru.