Google intrece pentru prima oara Apple si devine cel mai valoros brand de pe glob

  Anual compania Millward Brown creeaza un studiu numit Brandz in care prezinta cele mai valoroase brand-uri din lume. Desi timp de cativa ani la rand compania Apple a dominat acest top, anul acesta Google este prezentata ca avand cel mai valoros brand de pe glob, valoarea acestuia crescand cu 40% fata de anul precedent, valoarea brand-ului Apple scazand cu 20% in aceeasi perioada.

  Dupa cum puteti vedea deja din graficul de mai sus, brand-ul Google valoreaza 158 de miliarde de dolari in momentul de fata, in timp ce brand-ul Apple valoreaza 147 de miliarde de dolari, diferenta fiind importanta. Pentru a determina valoarea brand-ului compania se foloseste de infmratii financiare, informatii privind viitoarele vanzari si ce procent din valoarea companiei este data de catre baza de clienti.

  Practic vorbim despre o combinatie intre un studiu derulat printre utilizatorii diverselor brand-uri si analiza facuta de catre companie in intreaga lume, iar rezultatul il vedeti mai sus. Valoarea brand-ului nu are vreo legatura cu valoarea companiei, insa brand-ul este extrem de important, el reprezentand imaginea companiei in fata tuturor clientilor.