Astazi compania Samsung mi-a furnizat comunicatul de presa de mai jos prin care anunta faptul ca 57% dintre terminalele Galaxy Note 7 cu baterii problematice au fost inlocuite in Europa. Vorbim despre unitati care aveau baterii defecte ce se puteau fisura si distruge complet terminalul, plus eventuale alte pagube, in functie de modul de folosire.
Procentul de terminale Galaxy Note 7 inlocuite de catre cei de la Samsung in Europa este foarte mare, iar acest lucru este foarte bun, deoarece clientii beneficiaza de unitati sigure. Conform Samsung 90% dintre europenii ale caror Galaxy Note 7 au fost inlocuite au ales exact acelasi model, deci vorbim despre o fidelitate foarte mare fata de brand.
Din restul de 10%, 3% au ales sa primeasca un alt model de terminal Samsung Galaxy, in timp ce 7% au ales probabil sa primeasca banii inapoi pe unitatile inlocuite. Samsung nu spune cate terminale a vandut in Europa, dar probabil cifra se ridica la cateva milioane de unitati pentru ca terminalul era foarte popular inaintea aparitiei acestor probleme.
Cifrele de inlocuire sunt ceva mai mari in alte zone geografice, cei de la Samsung grabindu-se sa le aduca tuturor clientilor terminale noi de care sa se bucure in perioada urmatoare. Aseara a fost totusi raportat un incident cu un asemenea terminal nou, insa cei de la Samsung deocamdata nu au confirmat sursa problemei.
Mai multe detalii aveti in comunicatul de presa de mai jos.
APROAPE 60% DINTRE DISPOZITIVELE GALAXY NOTE7 AU FOST ÎNLOCUITE ÎN EUROPA
Samsung Europa îi îndeamnă pe utilizatori să beneficieze de programul de înlocuire
România, 28 septembrie 2016 – Samsung Electronics anunță că 57% din smartphone-urile Galaxy Note7 din Europa au fost deja schimbate de utilizatori de la debutul Programului Global de Înlocuire.
De la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales înlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, și doar 3% au ales un alt model Samsung Galaxy. În această perioadă, Samsung a îndemnat toți utilizatorii Galaxy Note7 din Europa să își închidă dispozitivele și să le schimbe prin programul de înlocuire.
Samsung estimează că programul de înlocuire se va finaliza cu succes până la începutul lunii octombrie.
„Mesajul nostru de prioritizare a singuranței a ajuns cu succes la utilizatorii de Galaxy Note7, care iau măsurile necesare, schimbând produsul cu unul nou. Am depus eforturi mari să înlocuim telefoanele Galaxy Note7 în Europa pentru a garanta siguranța clienților noștri și pentru a minimiza orice inconvenient”, afirmă Cristian Cojocaru, Head of Telekom Division Samsung Electronics Romania.
“Le mulțumim utilizatorilor noștri pentru răbdarea și loialitatea față de Samsung și Galaxy Note7. Îi îndemnăm pe toți cei care nu au beneficiat de programul de înlocuire să schimbe cât mai repede telefonul cu un nou Galaxy Note7.”
Un sondaj paneuropean arată faptul că încrederea consumatorilor în Samsung rămâne ridicată. Studiul realizat pe un eșantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franța, Spania și Italia arată că majoritatea acestora (61%) nu simt că procesul de înlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat percepția față de brandul Samsung, iar 15% au declarat că au mai multă încredere în reputația brandului.
Samsung a lucrat cu partenerii săi pentru asigurarea celor mai înalte standarde de fabricație și calitate a noilor dispozitive Galaxy Note7. Samsung Europe confirmă impactul pozitiv pe care cooperarea cu partenerii de vânzări, comunicarea zilnică cu clienții și actualizarea software-ului le-au avut asupra derulării programului de înlocuire. Toți clienții Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitând schimbarea dispozitivului, precum și o actualizare a software-ului care a setat limita maximă de încărcare a bateriei la 60%.
Samsung Europe a desemnat o echipă formată din directori locali care să lucreze cu partenerii din zona de retail pentru o implementare cât mai ușoară a programului de înlocuire în Europa.
David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa îi încurajează pe utilizatori să urmărească o serie de caracteristici, pentru a se asigura că au un dispozitiv Galaxy Note7 pe care îl pot folosi fără griji: “Toți utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmări noul simbol cu baterie verde și un pătrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura că dețin un produs nou. Pentru mai multe detalii și întrebări, pot vizita oricând site-ul Samsung.com.”
Pentru mai multe detalii despre noul Galaxy Note7, accesați http://www.samsung.com/ro/note7exchange/
Urmeaza a doua inlocuire sa intelegem pentru problemele unitatilor cu probleme inlocuite initial????
Nu. In caz de noi defectiuni, Samsung va oferi la schimb cate un iPhone 7+
Daaaaaaaaa
De data asta o sa fie un triunghi isoscel de culoare roz, urmând ca data viitoare sa avem un cerculeț turcoaz și uite așa o să recapitulăm și formele geometrice.
Hmm,i-auzi : “Samsung a lucrat cu partenerii săi pentru asigurarea celor mai înalte standarde de fabricație și calitate a noilor dispozitive Galaxy Note7”. De ce nu erau aceste standarde înalte de calitate de la bun început? Si înainte de asta cum era? Cumva ceva de genul : “Samsung a lucrat cu partenerii săi pentru asigurarea celor mai ieftine prețuri posibile si la cea mai slaba calitate,neefectuand nici un test de calitate in acest sens asupra componentelor folosite,incluzând aici acumulatorii fabricați de propria divizie SDI”??
Amfetamin, mirosi a fan iPhone de la 1.000 de km. Faptul ca accepti un produs limitat, care iti restrictioneaza accesul la functii si aplicatii importante, exagerat de scump, spune totul despre tine. Intre cei ca tine si limitatii ce voteaza constant partidul care a inceput vanzarea si distrugerea tarii, nu este nici-o diferenta. Cat despre Samsung Galaxy Note 7 FE, este un gest frumos din partea firmei, asteptat de multi fani din intreaga lume. Mult mai multi decat a avut sau va avea vreodata iPhone. Apropo, cand va avea si iPhone display 4K, S Pen, incarcare rapida wirelless, bluetooth 5.0, infrared si multe, multe alte aemenea functii sau aplicatii??? Oare in 2100??? 🙂
La ce functii si aplicatii importante imi limiteaza accesul? De unde stii ce aplicatii folosesc eu? Exagerat de scump? Vezi ca si S8/S8 plus sunt la fel de exagerat de scumpe,sa mai zic de Note 8 care va costa 1000 euro? Si ce treaba are votantii pesedeului si intre cei ca mine? Eu in viata mea nu am votat cu ei si cat timp am sa respir nu o voi face niciodata. Oare care este bazinul electoral masiv al pesedeului,cei cu iphone-uri “exagerat de scumpe” sau pensionarii de la sate(pe care-i cumperi cu o punga de faina si un litru de ulei) si au dumbphone-uri sau Samsung entry level? Macar gandeste inainte sa scoti o ineptie de genul acesta.
Mă bucur că ai înțeles și mai ales că îmi dai dreptate, chiar dacă nu-ți dai seama de acest lucru.
De dragul discuției, trimite te rog o poză sau o melodie prin Bluetooth de pe un iPhone pe un Samsung. Ups… Steve Jobs nu-ți dă voie, te limitează. Nu mă interesează c-o poți trimite prin alte aplicații, deja este tardiv. Și ca o simplă observație, de pe toate firmele de telefoane merge, indiferent că este android sau windows mobile, numai după ios NU.
Cât despre prețul de 1.000 de euro, iPhone-ul costă peste mia de euro la care faci referire de ceva timp, chiar dacă este plin de piese de Samsung, fără S Pen, fără display 2K sau 4K, fără, fără, fără, fără…
Deci, mulțumesc încă o dată pentru faptul că mi-ai dat dreptate, vis-a-vis de un terminal care este iPhone doar ca nume, în rest depășește…să zicem doar 51%, căci este mai mult decât suficient, piese de Samsung.
Sunteți astfel, fără să realizați, clienții unei firme care vă vinde produse Samsung cu adaos de bișnițari.
Însă este nevoie și de “devoratorii” de reclame, care cred doar în ce li se “servește”…ȘI ATÂT!