Samsung: 57% dintre Galaxy Note 7 cu probleme au fost inlocuite in Europa

Astazi compania Samsung mi-a furnizat comunicatul de presa de mai jos prin care anunta faptul ca 57% dintre terminalele Galaxy Note 7 cu baterii problematice au fost inlocuite in Europa. Vorbim despre unitati care aveau baterii defecte ce se puteau fisura si distruge complet terminalul, plus eventuale alte pagube, in functie de modul de folosire.

Procentul de terminale Galaxy Note 7 inlocuite de catre cei de la Samsung in Europa este foarte mare, iar acest lucru este foarte bun, deoarece clientii beneficiaza de unitati sigure. Conform Samsung 90% dintre europenii ale caror Galaxy Note 7 au fost inlocuite au ales exact acelasi model, deci vorbim despre o fidelitate foarte mare fata de brand.

Din restul de 10%, 3% au ales sa primeasca un alt model de terminal Samsung Galaxy, in timp ce 7% au ales probabil sa primeasca banii inapoi pe unitatile inlocuite. Samsung nu spune cate terminale a vandut in Europa, dar probabil cifra se ridica la cateva milioane de unitati pentru ca terminalul era foarte popular inaintea aparitiei acestor probleme.

Cifrele de inlocuire sunt ceva mai mari in alte zone geografice, cei de la Samsung grabindu-se sa le aduca tuturor clientilor terminale noi de care sa se bucure in perioada urmatoare. Aseara a fost totusi raportat un incident cu un asemenea terminal nou, insa cei de la Samsung deocamdata nu au confirmat sursa problemei.

Mai multe detalii aveti in comunicatul de presa de mai jos.

APROAPE 60% DINTRE DISPOZITIVELE GALAXY NOTE7 AU FOST ÎNLOCUITE ÎN EUROPA

Samsung Europa îi îndeamnă pe utilizatori să  beneficieze de programul de înlocuire

România, 28 septembrie 2016 – Samsung Electronics anunță că 57% din smartphone-urile Galaxy Note7 din Europa au fost deja schimbate de utilizatori de la debutul Programului Global de Înlocuire.

De la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales înlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, și doar 3% au ales un alt model Samsung Galaxy. În această perioadă, Samsung a îndemnat toți utilizatorii Galaxy Note7 din Europa să își închidă dispozitivele și să le schimbe prin programul de înlocuire.

Samsung estimează că programul de înlocuire se va finaliza cu succes până la începutul lunii octombrie.

„Mesajul nostru de prioritizare a singuranței a ajuns cu succes la utilizatorii de Galaxy Note7, care iau măsurile necesare, schimbând produsul cu unul nou. Am depus eforturi mari să înlocuim telefoanele Galaxy Note7 în Europa pentru a garanta siguranța clienților noștri și pentru a minimiza orice inconvenient”, afirmă Cristian Cojocaru, Head of Telekom Division Samsung Electronics Romania.

 “Le mulțumim utilizatorilor noștri pentru răbdarea și loialitatea față de Samsung și Galaxy Note7. Îi  îndemnăm pe toți cei care nu au beneficiat de programul de înlocuire să schimbe cât mai repede telefonul cu un nou Galaxy Note7.”

Un sondaj paneuropean arată faptul că încrederea consumatorilor în Samsung rămâne ridicată. Studiul realizat pe un eșantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franța, Spania și Italia arată că majoritatea acestora (61%) nu simt că procesul de înlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat percepția față de brandul Samsung, iar 15% au declarat că au mai multă încredere în reputația brandului.

Samsung a lucrat cu partenerii săi pentru asigurarea celor mai înalte standarde de fabricație și calitate a noilor dispozitive Galaxy Note7. Samsung Europe confirmă impactul pozitiv pe care cooperarea cu partenerii de vânzări, comunicarea zilnică cu clienții și actualizarea software-ului le-au avut asupra derulării programului de înlocuire. Toți clienții Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje  din partea Samsung, solicitând schimbarea dispozitivului, precum și o actualizare a software-ului care a setat limita maximă de încărcare a bateriei la 60%.

Samsung Europe a desemnat o echipă formată din directori locali care să lucreze cu partenerii din zona de retail pentru o implementare cât mai ușoară a programului de înlocuire în Europa.

David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa îi încurajează pe utilizatori să  urmărească o serie de caracteristici, pentru a se asigura că au un dispozitiv Galaxy Note7 pe care îl pot folosi fără griji: “Toți utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmări noul simbol cu baterie verde și un pătrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura că dețin un produs nou. Pentru mai multe detalii și întrebări, pot vizita oricând site-ul Samsung.com.”

Pentru mai multe detalii despre noul Galaxy Note7, accesați http://www.samsung.com/ro/note7exchange/