Prima Pagina Noutati Samsung lansează smartphone-ul de 1000$ pentru a uimi lumea

Samsung lansează smartphone-ul de 1000$ pentru a uimi lumea

  Samsung Galaxy Note Edge a fost prezentat ca o mare inovație de către compania Samsung, fiind un terminal al cărui ecran este curbat spre marginea sa exterioară dreaptă pentru a permite vizualizarea de notificări și controlarea anumitor funcții. Partea sa exterioară poate afișa informații separat de restul ecranului, dar compania Samsung a decis să producă doar un număr limitat de unități, privind întregul proiect ca unul menit să testeze piața și nimic mai mult.

  Pentru a face lucrurile și mai complicate, compania coreeană intenționează să își comercializeze noul smartphone la pretul de 1000$ în SUA și probabil 1000€ în Europa, un preț prohibitiv pentru majoritatea entuziaștilor de tehnologie. Samsung Galaxy Note Edge este practic un Samsung Galaxy Note 4 cu un ecran curbat spre exterior, dar prețul cu 250$ mai mare cerut de către operator probabil va convinge extrem de puțini utilizatori să îl cumpere și vom vorbi despre un experiment eșuat al Samsung.

  • gabriel

    Bun….asteptam minunea

  • Bogumir81

    Vom vedea dacă va fi un experiment eșuat sau nu?

  • @Bogumir81: La 1000$ cel mai ieftin model…

  • Alex

    si mA rog iphone 6 cans s-a lansat cat costa??cam tot pe acolo

  • Mai taie 350$ din pret :)))

  • Bogumir81

    S-ar putea să nu fie un experiment eșuat având în vedere ce probleme a întâmpinat Apple în ultima perioadă! Tocmai de aia zic să nu ne grăbim! Rămâne de văzut! Deși în sinea mea mi-aș dorii să fie așa !

  • Marian24

    Cu siguranța o sa fie spectaculos. Dacă am putea instala iOS 5.1.1 pe el ar fi telefonul perfect.

  • iTu

    e interesant cu ecranul curbat, dar sa ceri 1000€ ptr asta??? mi se pare cam mult ptr un samsung…oricum o sa se gaseasca o mana de cumparatori

  • illumin

    Ce articol , ce ironie ieftina… mereu cand scri un articol legat de samsung ai o ironie ieftina… acum te legi de pret… culmea… iphone mereu are preturi mult prea exagerate… la galaxy note edge se justifica macar: -hardware de top (cel mai bun ecran de pe piata , ultimul tip de procesor 805 snapdragon , 3 gb ram …cea mai buna camera de pe un android ) deci la hardware se justifica pretul … plus ecranul curbat care cel mai probabil este destul de costisitor… pe cand la iphone… de ce este pretul asa mare? pentru ca e bun pe partea software si atat? de aia? atat de scumpe sunt componentele unui iphone? eu nu cred… acolo este marketing cel putin 30% din pret este pentru ca e apple… si asta o stie orice fan apple :-j

  • Jack

    E greu sa fi perceput ca produs premium cand esti prezent in toata gama de produse, de la prajitoare de paine pana la aparate de purificare a aerului si de la aspiratoare pana la frigidere si televizoare (si telefoane). Samsung e un fel de Procter & Gamble al electrocasnicelor, iar cine cumpara produse scumpe de la ei o face doar prin prisma notorietatii lor si a faptului ca nu au (prea) avut concurenta (aici ma refer la telefoane) pana nu demult, dar se pare ca in ultima vreme s-a cam schimbat situatia. Spre exemplu, cand spui Apple (sau iPhone, ma rog) spui telefoane premium, dar cand spui Samsung ce spui? In nici un caz nu te duce gandul la high style! Pe terenul lor (telefoane mari si orice altceva) a intrat toata lumea, dar pe terenul lui Apple cine a intrat? Nobody! De ce? Pentru ca Apple vinde imagine in primul rand ori Samsung n-o sa poata face asta niciodata. Telefon Samsung de 1000 $? C’mooon! Or vrea ei sa faca experiment, dar s-ar putea sa le explodeze in fata; cu Note, cand l-au scos au nimerit-o (in sensul ca au descoperit o nisa, desi nu au rupt niciodata vanzarile cu el), dar cu asta in niciun caz! Cine da 1000 $ pe un telefon nu da numai pe hardware&software ci si pe imagine, stil, prestigiu, ori parerea mea e ca Samsung la imagine de producator premium e varza.

  • cosminel

    Miaroase a androizi paici

  • cosminel

    Miroase* ma bate tastatura

  • EuGeorge

    O sa se vanda la pretul de 1000$ cand va zbura porcul…

    Lasa ca in 2 luni de zile de la aparitie pe piata il gasesti pe net la 500$ nou in cutie.

  • mircea

    @jack, tu daca vezi un volvo pe strada, in ce categorie bagi masina? La premium sau la logan? Daca vrei sa vezi gama de produse volvo, intra pe site si o sa vezi de la motoare de racheta pana la brelocuri si culmea, statii de refigerare( asa le zic ei) in colaborare cu miele( cel mai tare producator de pe planeta in ceea ce priveste aparatura electrocasnica). Cum gama de produse este absolut irelevanta aici, revenim la subiect cu cateva argumente pro si contra.
    Pro:
    1. Exista o gramada de oameni care doresc ceva mai mult de la un telefon, ceva special( iphone gold plated edition, super exclusivist la un pret pe masura), iar samsung incearca sa le ofere( probabil ca nu vor avea un succes rasunator, dar macar bine ca au incercat, progresul este necesar) .
    2. Designul este neobisnuit, iar asta s-ar putea sa atraga ceva clienti( eu unul abia astept sa il butonez, macar sa vad cum e, sunt curios din fire, nu sunt fan samsung si nu am decat iphone-uri).
    Contra:
    1. Pretul este cam mare, daca ne raportam la puterea de cumparare din tara noastra, dar asta nu este un impediment dupa cum bine stim, romanul prefera sa aiba masina bengoasa si telefon de fite dar sa stea cu chirie in garsoniera.
    2. Inca nu stim daca este compatibil cu Android L, edge venind cu Android K din fabrica.
    3. Produsul are ca terget o nisa de clienti, iar asta se va vedea la numarul de unitati vandute.

    Una peste alta, personal, abia astept sa vad ce poate si in primul rand cat de folositor e ecranul lateral. Ca design imi place foarte mult, chiar mai mult decat ip6 , dar sa vedem totusi si la performante( mai ales daca reusesc astia de la samsung sa ii bage Andriod L).
    O zi buna tuturor.

  • mircea

    @ jack, am uitat sa precizez un lucru important. In marketing exista o regula de aur si anume ca, un client satisfacut poate convinge maxim 2 oameni sa cumpere acelasi produs, pe cand un client nesatisfacut, poate convinge cel putin 10 sa nu cumpere produsul. Dupa ce sti asta si te uiti la cata reclama negativa a primit ip6 si ip6 , sa calculezi tu te rog, cati clienti a pierdut apple si cati va mai pierde, sau invers pentru samsung. Mult succes.

  • macheavel

    Woow de cand il astept!

  • Jack

    @mircea – ceea ce vroiam sa spun era urmatoarul lucru: o companie cu cat se “imprastie” intr-o gama foarte larga de produse (extrem de larga in cazul Samsung, care, printre multe altele are si o divizie de… asigurari, daca nu stiai) nu poate fi perceputa ca marca premium pentru ca cele mai multe produse ale sale sunt in segmentul middle; hai sa incerc si o explicatie: daca Renault ar hotari sa faca o limuzina care sa concureze cu S Klasse (ca tot mi-ai dat un exemplu din industria auto), probabil ca ar avea resursele necesare si poate chiar ca ar convinge cativa clienti, dar asta nu inseamna ca din clipa in care ar iesi din fabrica Renault ar fi perceputa ca o marca premium, intelegi? Nu ca ar fi mai buna (desi greu de crezut!), dar cineva care pe langa o masina buna vrea si prestigiu nu cred ca ar cumpara vreodata Renault. Asta era ideea mea!
    Samsung s-a pozitionat in toate categoriile posibile (aici ma refer doar la telefoane), de unde si locul pe care-l ocupa in randul producatorilor, dar daca ar fi marsat doar pe categoria de varf crezi ca ar fi vandut mai mult decat Sony sau HTC, sa zicem?

  • sesse

    Curios sa vad ce poate …

  • iTu

    Mircea stai linistit ca nu se duce apple asa usor cum crezi tu in cap. Apple tot timpu a avut parte de reclama negativa din partea concurentei dar asta nu inseamna ca nu au vandut la greu ip6.
    Si power horse are probabil acelasi efect ca redbull, dar in club sau la terasa tot un redbull comanzi.

  • Ovidiu

    Cand o sa apara la 800$ pe piata, o sa rupa! Marketingul asteptarilor..

  • mircea

    @jack, io inteleg faza cu prestigiul, dar doar in cazul unor produse impecabile ( nu cred ca un client rolls royce sau bentley a acuzat firma ca produsul cumparat se indoaie sau ca are un defect de fabricatie si ca ar trebui sa aiba grija maxima cand iese pe sosea ca daca bate vantul exista riscul unei avarii la tabla sau mai stiu eu ce). Io inteleg unde se tinde ca si brand si nu vreau sa fiu pesimist sau ceva, dimpotriva, dar ca sa imi cumpar un telefon pt care trebuie sa investest din timpul meu mental, cred ca nu este o investitie foarte buna. Iar chestia de branding sa nu uitam ca depinde foarte mult de nenumarate variabile( ex: coca-cola vs pepsi la noi pe piata. Cola a intrat mai devreme, instant cultura a adoptat cola ca fiind mai buna decat pepsi). E cam aceeasi chestie si aici, apple tinde spre exclusive, samsung spre medium, dar te rog sa nu uiti ca vw a cumparat audi, porsche, bentley, seat, skoda si faimosul bugati, precum si fiat a luat ferrari. In final, sa te uiti la nr. de device-uri ce folosesc android si la cele ce folosesc ios. Retine te rog frumos ca nu tin cu apple sau cu samsung, io ma uit doar pe niste cifre, iar ideea de a achizitiona un telefon pt fite nu mai tine la mine. O zi buna tuturor.

  • liviu

    Ati onservat ca s-a vam terminat cu baietii only iphone…lumea s-a rafinat si oarca acest blog începe sa prindă culoare.
    E ca si cum pe forumul celor de la Volvo mai intra si cei de la Mercedes,Opel, Ford samd.
    Domnule e bine ca nu mai apar cei cu ochelari de cal ,cei ce vb dar nu gandesc si cu limbaj de Ferentari .

  • Pingback: Samsung Galaxy Note Edge este mai rapid decât iPhone 6 | iDevice.ro()