1600 de Apeluri False la 911 Facute de un Service Apple

Un service al companiei Apple este responsabil pentru peste 1600 de apeluri telefonice "false" facute catre serviciul de urgenta 911 din 2 orase din SUA.

Apeluri False 911 Service Apple

Compania Apple a recunoscut recent ca unul dintre service-urile sale din SUA este responsabil pentru peste 1600 de apeluri false facute catre serviciul de urgenta 911. Vorbim despre un numar imens de apeluri telefonice facute de catre telefoanele iPhone reparate in acest service al companiei Apple in decursul a 4 luni de zile, zeci de apeluri fiind inregistrate zilnic.

Politia a cam inceput sa se sature de aceste apeluri telefonice false deoarece timpul operatorilor este ocupat cu apeluri care nu au la baza o urgenta reala, ci doar greseli. Totul a inceput de cat Apple a implementat o functie SOS pentru iPhone si Apple Watch, aceasta permitand apelarea serviciilor de urgenta prin apasarea indelunga a unuia, sau a doua butoane.

“We’ve been seeing these calls for the last four months from Apple. We’re able to see quickly where the call is coming from, so when we get one from Apple, the address will come up with their location. The times when it’s greatly impacting us is when we have other emergencies happening and we may have a dispatcher on another 911 call that may have to put that call on hold to triage the incoming call.”

Apelurile false la 911 au inceput in octombrie, la scurt timp dupa ce Apple a lansat iOS 11, atunci ajungand cel mai probabil in service si primele iPhone-uri cu aceasta actualizare instalata. Era de asteptat ca acest lucru sa se intample din moment ce Apple a implementat aceasta schimbare, dar probabil ca nu de la tehnicienii din service-urile sale.

Apple recunoaste problema si sustine ca o va rezolva pentru a nu mai deranja operatorii serviciului de urgenta 911, dar e greude spus cum ar putea sa faca asta. Compania americana ar trebui sa isi instruiasca mai bine angajatii sa nu declanseze sistemul SOS al telefoanelor, deoarece altfel nu prea are cum sa blocheze aceste apeluri false catre sistem.

“We’re aware of 911 calls originating from our Elk Grove repair and refurbishment facility. We take this seriously and we are working closely with local law enforcement to investigate the cause and ensure this doesn’t continue.”

2 COMENTARII

  1. O astfel de funcție au și cei de la Samsung, de SOS. Dar asta înseamnă să gândești, să știi cum să implementezi o funcție pentru a nu crea probleme. Cine știe în aceste 1600 dăți cât oameni aveau nevoie de serviciile de urgență și operatorii erau ocupat cu cei care au sunat din greșeală?