RCS & RDS: AMENDA pentru Neconectarea unui Client

RCS & RDS a fost amendata de catre ANPC pentru neconctarea unui client, iata ce suma trebuie sa plateasca operatorul telecom pentru neglijenta sa.

RCS & RDS AMENDA Neconectarea Client 350438

RCS & RDS este serviciul de internet fix al operatorului telcom RCS & RDS in Romania, el avand un numar foarte mare  de clienti pe intregul teritoriu al tarii, si oferind viteze de navigare pe internet de pana la 1 Gbps. Digi Net este serviciul care sta la baza unei amenzi pe care cei de la RCS & RDS au primit-o ei fiind obligati de catre ANPC sa plateasca suma de 5000 de LEI pentru ca nu au conectat un client in timp util la reteaua lor de internet fix.

RCS & RDS ar fi depasit termenul de 180 de zile pentru conetarea clientului, conforn prevederilor scrise in contractul incheiat pentru furnizarea serviciilor de internet fix in judetul Brasov. Cei de la RCS & RDS ar fi spus ca nu ar fi stiut ca in raza domiciliului clientului nu ar exista stalpi pe care sa monteze reteaua de fibra optica, insa judecatoria Brasov a respins, in prima instanta, contestatia facuta de catre operator impotriva amenzii impuse de catre ANPC.

RCS & RDS: AMENDA pentru Neconectarea unui Client

RCS & RDS a refuzat deasemenea sa-i raspuna clientului dupa ce a trimis doua notificari cu privire la termenul pentru instalarea serviciului de interent fix, asa cum se intampla de multe ori, asa ca a fost amendata pe drept. Judecatorii au mentinut decizia celor de la ANPC si amenda impusa celor de la RCS & RDS, iar daca in apel compania nu va fi mai convingatoare, atunci amenda va ramane valabila, valoarea acesteia fiind oricum infima in raport cu incasarile companiei.

“S-a reținut că RCS&RDS a încheiat la data de 17.02.2017 (…) contractul nr. xxxxxxxxxx, compania obligându-se față de consumator să instaleze și să furnizeze acestuia serviciile menționate în contract. Întrucât după 3 luni de la încheierea acestui contract RCS&RDS nu și-a îndeplinit obligația de instalare a serviciilor contractate, consumatorul a făcut sesizări și solicitări către companie (adresele nr. xxxxxxxxxx/18.05.2017 și nr. xxxxxxxxxxx/13.06.2017) în vederea comunicării unei rezoluții în vederea soluționării solicitărilor sale și îndeplinirii obligațiilor asumate de companie prin contract, RCS&RDS refuzând a comunica consumatorului răspunsul său la aceste solicitări și fără a instala serviciile menționate în contract, consumatorul adresându-se ANPC cu o reclamație în acest sens.”

RCS & RDS este cunoscuta pentru problemele de acest gen pe care le au clientii cu serviciile de internet fix, sau televiziune, acelasi lucru fiind valabil inclusiv pentru serviciile de televiziune, sau telefonie fixa. RCS & RDS este o companie foarte mare, iar in multe situatii exista intarzieri fie in conectarea clientilor, fie in rezolvarea problemelor tehnice, insa putini dintre clienti ajung efectiv sa depuna plangeri la ANPC, insa fara ele nu se schimba lucrurile in bine.

3 COMENTARII