AMENDA pentru RCS & RDS, iata CUM si-a Tratat Clientii

RCS & RDS a luat o noua amenda astazi din cauza incalcarii legii in modul prin care si-a tratat clientii, iata cat de mare a fost suma aplicata de ANPC.

RCS & RDS amenda clienti

RCS & RDS a ramas astazi cu o amenda definitiva, data initial de catre ANPC, pentru modul in care a tratat un client caruia i-a incheiat un contrat prin telefon, dar pe care nu l-a informat in mod corect asupra drepturilor. pe 3 martie 2017 RCS & RDS a incheiat un contract la distanta, prin telefon, cu un client, care a fost informat ca are dreptul de a renunta la el la 10 zile de la incheiere, nu la 14 zile, asa cum prevede legislatia din Romania.

RCS & RDS a fost amendata pe 11 aprilie 2017 de catre ANPC pentru nerespectarea legislatiei din Romania, insa compania a contestat decizia autoritatilor in instanta, iar astazi a venit hotararea definitiva. RCS & RDS a fost amendata cu suma de 5000 de LEI pentru faptul ca a nu si-a informat in mod corect clientul cu privire la termenul in care poate cere rezilierea unilaterala a contractului incheiat la distanta, fara a plati vreo suma de bani catre operator.

AMENDA pentru RCS & RDS, iata CUM si-a Tratat Clientii

RCS & RDS a mai fost amendata acum cateva luni pentru ca nu si-a respectat clientii, deci nu vorbim despre vreo masura luata in premiera impotriva operatorului telecom din Romania, din pacate. Totusi, de aceasta data este transata o problema care e posibil sa fi afectat si alti romani, care n-au avut rabdarea de a reclama RCS & RDS la autoritati, si a astepta 1 an si jumatate pentru ca o instanta sa decida anularea contractului incheiat de operator cu informarea eronata a clientului.

„Prin procesul-verbal de constatare a contravenției întocmit la data de 11.04.2017, agentul constatator din cadrul intimatei ANPC Sibiu a reținut în sarcina RCS&RDS săvârșirea contravențiilor prevăzute de articolelel 18, 51 și 9 din OG 21/1992, și a aplicat acesteia sancțiunile amenzii în cuantum de 5.000 lei pentru prima faptă, respectiv avertisment pentru celelalte două fapte, deoarece s-a constatat în data de 20.03.2017, în urma cercetării reclamației nr. 463/2.03.2017 a unui client privind oferta telefonică pentru abonament de telefonie mobilă pentru care i s-a comunicat de către o angajată a RCS&RDS că ar avea 10 zile la dispoziție pentru a renunța la acest contract încheiat la distanță, că, în data de 02.03.2017, acest consumator a fost informat eronat referitor la dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță, așa cum este prevăzut la articolul 9 din OUG 34/2014, consumatorul fiind informat că se poate retrage din contract în termen de maxim 10 zile, și nu 14.”

RCS & RDS este unul dintre cele mai mari grupuri telecom din Romania, avand peste 6 milioane de clienti in intreaga tara, majoritatea acestora fiind abonati ai serviciilor de telefonie mobila in momentul de fata. Amenda aplicata impotriva celor de la RCS & RDS este infima in raport cu veniturile companiei, insa daca mai multi clienti si-ar face curajul pentru a raporta problemele de acest gen, atunci probabil ca ele ar disparea complet in viitor.

Articolul precedentReducere la eMAG la Samsung GALAXY S8 de 1600 LEI
Articolul următorLa Orange ai REDUCERI EXCLUSIVE pentru Telefoane doar Online
Pasionat de tehnologie, sport si calatorii. Bun cunoscator al sistemului de operare iOS, iubitor de produse Apple, si specializat in rezolvarea diverselor probleme care sunt raportate de catre cititori. Co-fondator al iDevice.ro din pasiunea pentru terminale mobile, si tehnologie, actual editor sef, si dornic oricand de a avea parte de provocari noi in materie de tehnologie. Bun cunoscator al limbii engleze, si dornic sa descopere cele mai noi "secrete" ale gadget-urilor care ne fac viata de zi cu zi mai buna.