Prima Pagina RCS & RDS RCS & RDS. Iata Cate PLANGERI Fac Clientii Digi Net

RCS & RDS. Iata Cate PLANGERI Fac Clientii Digi Net

RCS & RDS. Iata care este numarul de plangeri inregistrate de catre clienti cu privire la serviciile de internet fix oferite de catre operatorul telecom.

10

RCS & RDS plangeri

RCS & RDS. Compania cu cel mai mare numar de abonati ai serviciului de internet fix, cunoscut cu denumirea Digi Net Fiberlink, a raportat si cate plangeri au facut clientii cu privire la serviciile pe care le folosesc. RCS & RDS a raportat pe 3 octombrie cifrele privind plangerile facute de catre clienti Digi Net cu privire la serviciile de internet fix, dar si cu privire la deranjamentele care sunt inregistrate in cadrul infrastructurii nationale a operatorului telecom.

RCS & RDS. Operatorul sustine ca in ceea ce priveste plangerile privind serviciul de internet fix Digi Net oferit in Romania, exista 58.89 plangeri la fiecare 1000 de clienti din cadrul retelei nationale. Practic, vorbim despre plangeri facute de catre 5.8% dintre clienti cu privire la serviciile de internet fix Digi Net, cei de la RCS & RDS avand un numar mic de persoane care au parte de o experienta nesatisfacatoare dupa ce au contractat serviciile lor, ceea ce este de laudat.

RCS & RDS. Iata Cate PLANGERI Fac Clientii Digi Net

RCS & RDS plangeri 1

RCS & RDS. Separat de aceste informatii, operatorul a publicat si detalii cu privire la numarul de plangeri pentru deranjamente inregistrate pentru Digi Net, adica probleme de functionare care necesitau trimiterea unei echipe tehnice pentru rezolvare. In cazul acestui tip de plangeri, cei de la RCS & RDS raporteaza 68.5 plangeri pentru fiecare 1000 de clienti, deci vorbim despre un procent de 6.8% din numarul total de clienti care a facut plangeri pentru deranjamente in T3 2018.

Indicatorul reprezinta numarul de reclamatii inregistrate la 1000 de conexiuni active si a fost calculat pe baza reclamatiilor inregistrate in perioada de raportare, prin multiplicarea de 1000 ori a raportului intre numarul total de reclamatii inregistrate in perioada de raportare si numarul de conexiuni active ale serviciului de acces la internet inregistrate in ultima zi a perioadei de raportare.

RCS & RDS. In momentul de fata compania are peste 3 miloane de abonati ai serviciilor de internet fix, iar un procet de 5.8% si 6.8% de plangeri facute pentru diverse probleme este normal la un numar atat de mare de clienti. In ciuda acestor plangeri, RCS & RDS ramane unul dintre cei mai buni furnizori de servicii de internet fix din Romania, cu viteze mai mici decat cele ale Orange Romania in T3 2018, dar probabil ca si asta se va rezolva in timp.