Email-urile Trimise Presedintelui Apple au MARE IMPACT asupra Produselor

apple email presedinte

Presedintele Apple, Tim Cook, primeste zilnic foarte multe email-uri de la o varietate de persoane din intreaga lume, iar din cate se pare, exista angajati care chiar le citesc. Separat de email-uri Tim Cook primeste si scrisori, care sunt la fel de importante pentru cei din cadrul companiei, care le citesc, uneori le trimit si oamenilor care dezvolta produse noi, si ele au un impact serios asupra procesului de dezvoltare.

Email-urile si scrisorile de acest gen sutn cunoscute in cadrul companiei cu denumirea Dear Tim, sau Draga Tim, cel mai mare impact avandu-l asupra echipei care dezvolta produse pentru sanatate. Foarte multe scrisori/mail-uri de acest gen ajung la Apple in fiecare zi, ele prezentand uneori situatii in care oamenii au avut vietile salvate de catre produsele create de catre Apple.

Doleantele clientilor sunt o prioritate pentru Apple si Tim Cook

Un asistent al lui Tim Cook analzieaza corespondenta primita de catre CEO, apoi decide care dintre mesaje ajung direct la el, si care dintre ele sunt trimise la subalternii sai. Am vazut ca in unele cazuri, email-uri trimise catre Tim Cook, au primit raspuns de la alti angajati ai companiei, si ca uneori ele au motivat schimbari in iOS, iPhone, iPad, sau alte produse.

According to people familiar with how the process works, Apple Cook has an assistant whose job it is to read the mail, forward some to him for personal attention, and share others to a group distribution list of executives on the relevant teams. They forward the letters to their reports, and so on down the chain. Many of these “Dear Tim” letters are ultimately passed around by rank-and-file employees, according to one current and two former employees.

Nu stiu in cate companii presedintii se uita cu atat de multa atentie la mesajele trimise de catre clienti, si chiar fac schimbari pentru produse in baza feedback-ului primit. In cazul celor de la Apple lucrurile merg in aceasta directie, americanii punand foarte mare accent pe a asculta clientii care au probleme, si pe a le oferi ceea ce isi doresc in produsele pe care le cumpara.