Planetele Moarte transmit ULUITOARE Mesaje Zombie in UNIVERS

Planetele moarte transmit mesaje zombie uluitoare in intregul univers, iata ce descoperire marcanta au facut cercetatorii care analizeaza aceste unde radio.

Planetele moarte transmit mesaje “zombie” uluitoare in universul care ne inconjoara, sau cel putin asta au descoperit expertii care analizeaza spatiul cosmic pentru tot felul de informatii din diversele sale colturi. Conform acestora, inclusiv planetele care au “murit” cu miliarde de ani in urma inca mai transmit mesaje “zombie” in univers, iar ele pot fi detectate de catre astronomi, dar sunt destul de greu de descoperit de catre acestia.

Planetele moarte lasa nucleul lor in urma, acestea obritand in jurul unor stele care dupa milioane de ani de stralucire, intra intr-o faza de distrugere, dar procesul dureaza foarte mult. Nucleul unei planete este creat cand aceasta orbiteaza in jurul unei stele care aproape si-a pierdut stralucirea, invelisurile sale fiind dezintegrate pana ramane o roca dura care poate supravietui pentru perioade lungi de timp in spatiul cosmic.

Planete Moarte transmit ULUITOARE Mesaje Zombie in UNIVERS

Planetele moarte pot avea nucleele descoperite prin analizarea campurilor magnetice dintre nucleul planetei si a stelei pe care o orbiteaza, cele doua corpuri cosmice creand un circuit intre ele. Radiatiile acestui circut sunt emise in univers ca unde radio, iar asa cercetatorii pt detecta aceste “mesaje zombie” chiar si de pe Pamant, insa ele nu dezvaluie decat locatia celor doua corpuri, si ceea ce sunt ele in realitate.

„Există un loc perfect pentru detectarea acestor nuclee planetare: un nucleu prea aproape de o stea aflata pe marte ar fi distrus de forțele sale, iar un nucleu prea îndepărtat nu ar putea fi detectat. De asemenea, dacă câmpul magnetic este prea puternic, ar împinge miezul în stea, distrugându-l. Prin urmare, ar trebui să căutăm doar planete în jurul acelor stele, cu câmpuri magnetice mai slabe, la o separare între aproximativ 3 raze solare și distanța Mercur-Soare. Nimeni nu a găsit vreodată doar miezul unei planete majore înainte și nici o planetă majoră doar prin monitorizarea semnăturilor magnetice și nici o planetă majoră din jurul unei stele aflata pe moarte.”

Cercetatorii nu stiu deocamdata cam cat pot supravietui nucleele planetelor moarte, insa se estimeaza ca ar fi vorba despre durate de pana la 100 de milioane de ani, sau poate chiar 1 miliard de ani. Analizarea undelor radio “zombie” transmise de catre aceste planete moarte nu este chiar atat de usoara, insa cercetatorii se chinuie sa analizeze cat se poate de rapid si eficient tot ceea ce este transmis din intregul univers.

Aceasta descoperire este foarte importanta deoarece pana acum cercetatorii n-au descoperit doar nucleul unei planete, dar iata ca si acest lucru este acum posibil multumita tehnologiilor moderne.