UBER: PROBLEMA din Romania care va CRESTE Preturile Curselor

UBER va avea o problema foarte mare in Romania din cauza careia vor creste cel mai probabil preturile pentru cursele clientilor, iata de cand se va intampla asta.

UBER curse

UBER va avea destul de curand o problema cam serioasa in Romania, iar ea ar putea aduce o crestere a preturilor pentru cursele pe care le efectueaza clientii prin platforma de ridesharing. Dupa cum prea bine stiti deja, din martie va intra in vigoare noua taxa Oxigen din Bucuresti care va restrictiona complet accesul unor masini in zona centrala, si pe baza de vinieta a altora, insa UBER nu va fi singurul serviciu afectat, pentru ca Bolt va avea deasemenea de suferit.

UBER are foarte multe masini vechi in platforma, foarte multe dintre ele cu motoare euro 3 sau euro 4, iar primele dintre acestea vor trebui sa plateasca vinieta Oxigen pentru a intra in zona centrala a Bucurestiului, unde se fac multe comenzi. De aici apar cel putin doua probleme, dar o sa ma axez pe acestea deoarece cred ca sunt cele mai importante, si va fi interesant de vazut cum vor fi afectate preturile curselor UBER dupa ce vinieta Oxigen va intra in vigoare in Bucuresti.

UBER: PROBLEMA din Romania care va CRESTE Preturile Curselor

UBER va avea o prima problema cu masinile euro 3, multe la numar in platforma lor, care fie nu vor mai intra in zona ZACA, fie vor intra si soferii vor suporta vinieta Oxigen, fie va fi inclusa in pret, cum e partarea la aeroport. Desigur ca vor exista si soferi care nu vor dori curse in zona ZACA, iar asta va duce sigur la o crestere a preturilor curselor in platforma UBER, deoarece indisponibilitatea masinilor pentru a acoperi cursele genereaza tarif dinamic mai mare decat in mod normal.

UBER va avea o a doua problema din cauza tranzitarii zonei ZACA de catre masinile care au maxim euro 3, iar asta pentru ca trebuie platita vinieta, deci unii soferi ar putea alege curse care au traseu ce ocoleste zona. In aceasta situatie pretul curselor ar creste pentru ca ocolirea zonei necesita parcurgerea unei distante mai mari, care se face si intr-o perioada de timp mai mare, deci in final clientul este cel care suporta diferenta de pret.

UBER nu a spus deocamdata nimic despre modul in care se vor desfasura lucrurile dupa ce vinieta Oxigen va intra in vigoare, dar avand in vedere ca are foarte multe masini vechi, la fel ca Bolt, sigur vor exista probleme de disponibilitate, sau suprataxe la curse.