Planeta Jupiter: Descoperirea ULUITOARE Facuta in Premiera

Planeta Jupiter este in centrul unei descoperiri uluitoare facute in premiera in univers, iata ce au urmarit cercetatorii in univers in acest moment.

Planeta Jupiter

Planeta Jupiter are parte de o premiera uluitoare multumita unei descoperiri care i-a surprins pana si pe cercetatorii care urmaresc cu foarte mare atentie cerul instelat pentru a-i descoperi misterele. Mai exact, langa planeta Jupiter a fost descoperit de catre cercetatori un asteroid “troian” asa cum il numesc ei, acesta avand numele de cod 2019 LD2, si are o serie de caracteristici impresionante care il fac cu atat mai neobisnuit pentru locatia in care se afla.

Planeta Jupiter are acest asteroid prins in orbita sa, insa nu vorbim despre o orbita prea bine definita, ci despre una neobisnuita care ne arata ca nu tot ceea ce se misca prin univers o face si intr-o modalitate regulata. Partea si mai interesanta este ca acest asteroid are o coada inghetata, ceea ce reprezinta o combinatie inetresanta intre un asemenea obiect si o cometa, iar langa planeta Jupiter a fost descoperit ceva ce rar este vizibil in univers.

Planeta Jupiter: Descoperirea ULUITOARE Facuta in Premiera

Planeta Jupiter asteroid inghetat
Imagine cu asteroidul descoperit langa planeta Jupiter, facuta de JD Armstrong/IfA/LCOGT.

Planeta Jupiter are acest asteroid activ acolo de abia un an de zile, ceea ce vine ca o si mai mare surpriza din moment ce in general asteroizii de acest gen care se afla in apropiere de planeta au miliarde de ani. Cercetatorii au fost surprinsi si de faptul ca inca mai are gheata, iar asta pentru ca in decursul a miliarde de ani de plimbare prin univers, acel asteroid ar fi trebuit sa ramana fara ea, dar se pare ca langa planeta Jupiter se intampla lucruri ciudate.

Planeta Jupiter are foarte multe obiecte aflate in orbita sa, iar acest asteroid pare sa fe o premiera pe care cercetatorii au descoperit-o dupa foarte multa monitorizare a spatiului de acolo. Ei vor sa afle si daca nu cumva mai exista si alte obiecte similare in acel spatiu care sa aiba proprietari similare, ceva ce este perfect posibil, dar e greu de spus in ce masura cercetatorii le vor putea descoperi usor, mai ales ca pana acum nu au facut-o dupa multa monitorizare.

Planeta Jupiter este sursa pentru foarte multe surprize, iar ceea ce aflam acum de la cercetatori ne face sa credem ca exista si mai multe mistere pe care trebuie sa le descoperim din univers.