Planeta Saturn: Imaginea INCREDIBILA Surprinsa de catre NASA

Planeta Saturn are astazi o imagine incredibila publicata de catre cei de la NASA, iata ce au reusit sa surprinda la distanta foarte mare de Pamant.

Planeta Saturn pamant

Planeta Saturn este astazi in centrul atentiei dupa ce o imagine incredibila a fost publicata de catre cei de la NASA, una care ne arata foarte clar cam cat de mici suntem cu adevarat doar in sistemul solar. Vorbim despre o imagine care a fost surprinsa acum trei ani de zile de catre nava spatiala Cassini, pe care NASA a trimis-o pentru a monitoriza planeta Saturn, aceasta inregistrand foarte multe poze in calatoriile sale, unele dintre ele fiind cu adevarat surprinzatoare.

Planeta Saturn are astazi prezentat intr-o imagine uimitoare felul in care arata atat Pamantul, cat si Luna, cand sunt vazute printre inelele sale, si vedeti cat de mici suntem cu adevarat in sistemul solar. Imaginea a fost inregistrata langa planeta Saturn de catre nava Cassini a NASA deoarece soarele se afla in spatele planetei in acel moment, si astfel a fost “prins” un moment propice pentru a inregistra aceasta imagine impresionanta cu planeta noastra, si satelitul sau natural.

Planeta Saturn: Imaginea INCREDIBILA Surprinsa de catre NASA

Planeta Saturn pamant luna

Planeta Saturn se afla la 1.4 miliarde de kilometri distanta de Pamant, si e normal ca planeta noastra, sau luna, sa apara atat de mici cand sunt vazute de printre inelele uneia dintre marile planete din sistemul solar. Imaginea ne arata ca Pamantul este doar o foarte, foarte, mica pata in sistemul solar, fara a lua in calcul galaxia, sau vastul univers, iar planeta Saturn ne ofera inca o data ocazia de a ne simti atat de mici incat parem ca nici nu contam in vreun fel.

Planeta Saturn a fost monitorizata pana in 2017 de catre nava spatiala Cassini a celor de la NASA, ea ramanand atunci fara combustibil, asa ca a intrat in atmosfera planetei, unde cel mai probabil a fost distrusa. Imaginile precum aceasta ne arata totusi din nou de ce planeta Saturn, sau celelalte din sistemul nostru solar, ar trebui sa fie in continuare monitorizate cu mare atentie de catre NASA, si celelalte agentii spatiale de pe intregul glob pamantesc.

Planeta Saturn a avut foarte multe imagini uimitoare publicate pana acum, insa aceasta este una dintre cele mai impresionante dintre toate, si e bine sa vedem din cand in cand ce se intampla in univers.