Planeta Jupiter: Noua Imagine ULUITOARE Publicata de catre NASA

Planeta Jupiter are astazi o imagine uluitoare publicata de catre NASA pentru intreaga lume, iata ce este dezvaluit de catre agentia spatiala americana.

Planeta Jupiter companion

Planeta Jupiter ne este readusa iar in atentie de catre cei de la NASA dupa ce o imagine cu ea a fost publicat apentru lumea intreaga, si desigur ca luna Europa apare deasemenea in cadrul sau. Vorbim despre o imagine cu planeta Jupiter facuta de catre nava Voyager 1 in anul 1979, iar ea ne arata corpul cosmic dintr-o cu totul alta perspectiva in comparatie cu ceea ce am vazut in cele mai recente imagini inregistrate acolo de catre navele spatiale NASA.

Planeta Jupiter are, desigur, prezentata in aceasta imagine acea furtuna foarte mare care acopera o buna parte din atmosfera sa, si pe care cei de la NASA inca nu o pot explica in totalitate. Aceasta furtuna a devenit un element esentiale pentru planeta Jupiter, iar asta deoarece multumita ei corpul cosmic poate fi recunoscut de catre foarte multa lume dintr-o singura privire a unei magini care vine de la cam orice fel de agentie spatiala americana.

Planeta Jupiter: Noua Imagine ULUITOARE Publicata de catre NASA

Planeta Jupiter companion europa
FOTO: NASA.

Planeta Jupiter are si o luna foarte importanta, numita Europa, aceasta fiind un punct foarte important de atentie pentru cercetatori, iar asta deoarece ei incearca sa vada daca exista viata acolo. Luna Europa de langa planeta Jupiter este una atat de importanta incat multiple misiuni sunt in momentul de fata in pregatire pentru a fi trimise acolo, si exista asteptari extrem de mari in ceea ce priveste rezultatele pe care ele le vor prezenta pentru omenire.

Planeta Jupiter a avut imaginea aceasta formata din nu mai putin de 16 cadre inregistrate de catre nava Voyager 1 cu 43 de ani in urma, si puteti vedea ca vorbim totusi despre o calitate destul de buna. Cei de la NASA au incercat a desluseasca cat de multe dintre misterele care exista pe planeta Jupiter in momentul de fata, insa in ciuda numeroaselor monitorizari, inca exista foarte multe secrete care n-au putut fi descoperite de catre americani.

Planeta Jupiter va mai avea poze de acest gen publicate de catre NASA, insa totdeauna e surprinzator sa vedem ceea ce a fost inregistrat cu zeci de ani in urma de catre agentia spatiala americana.