Planeta Venus: Schimbarile DRAMATICE Dezvaluite in Premiera

Planeta Venus are dezvaluite in premiera schimbarile dramatice prin care a trecut pana in momentul de fata, iata ce a fost anuntat de catre cercetatori.

Planeta Venus dramatic

Planeta Venus este una dintre cele mai importante din sistemul nostru solar, dupa cum prea bine stiti deja, iar oamenii de stiinta incearca in mod constant sa descopere tot ceea ce pot in legatura cu ea, dar si cu alte planete care rezida in univers. Multumita acestor cercetari, astazi avem dezvaluit faptul ca planeta Venus a trecut printr-o serie de schimbari dramatice de-a lungul existentei sale, unele care au modificat-o in totalitate spre felul in care o cunoastem acum.

Planeta Venus ar fi avut, cel putin, o parte din structura sa geologica influentata de rauri care au curs de-a lungul sau, ceea ce reprezinta o descoperire uluitoare, mai ales ca acum terenul este unul complet arid. Se speculeaza ca acum cateva miliarde de ani, planeta Venus ar fi avut o clima similara cu cea a Pamantului, multa apa, si ar fi putut sustine viata asa cum o stim in momentul de fata pe Pamant, insa multe s-au schimat in evolutia sa de pana acum.

Planeta Venus: Schimbarile DRAMATICE Dezvaluite in Premiera

Planeta Venus a avut imagini de pe suprafata sa studiate timp de 17 ani pentru a se ajunge la o concluzie privind schimbarile dramatice prin care a trecut, oamenii de stiinta reusind sa faca descoperiri impresionante cu privire la evolutia sa. Ei leaga incalzirea excesiva a planetei si de evenimente vulcanice care au aruncat lava, si nu numai, pe suprafata planetei in diverse zone, totul in decursul a sute de milioane de ani, pentru ca ea sa ajunga asa cum o stim acum.

“A fost un moment uimitor când ne-am dat seama că modelul văilor din terenurile complexe antice numite tesele seamănă cu modelele de curgere a râurilor de pe Pământ și a sugerat eroziunea râului. Am fost încântați să vedem primele dovezi geologice pentru o climă anterioară asemănătoare Pământului pe Venus.”

Planeta Venus este atat de “neprietenoasa” incat nici macar robotii trimisi de catre NASA si Rusia nu au putut rezista pe suprafata sa mai mult de cateva ore, astfel ca vorbim despre o problema foarte mare in ceea ce priveste analizarea sa in continuare. Oamenii de stiinta incearca prin orice fel de metode sa gaseasca solutii pentru a cerceta mai serios planeta Venus, insa e nevoie de foarte multa munca, si de foarte multe imagini, pentru ca secretele sale sa fie dezvaluite.

Planeta Venus va fi in continuare atent monitorizata de catre oamenii de stiinta, mai ales ca primele semne de viata au fost descoperite acolo cu nu foarte mult timp in urma, si acum se incarca o confirmare a descoperirilor facute de unii cercetatori.