Planeta Jupiter: Omenirea ULUITA de un Anunt IMPRESIONANT

Planeta Jupiter este astazi in centrul unui anunt impresionant care a uluit intreaga omenire, iata ce a fost dezvaluit de catre cercetatori acum.

planeta jupiter gheizer

Planeta Jupiter revine in centrul atentiei in momentul de fata dupa ce a fost facuta o dezvaluire impresionanta de catre oamenii de stiinta, acestia reusind sa faca o descoperire care parea complet imposibila. Mai exact, oamenii de stiinta au descoperit ca pe luna Europa, de langa planeta Jupiter, s-ar afla gheizere care arunca jeturi de apa la altitudini impresionante inspre atmosfera, ceva ce pana acum nu a fost descoperit de catre cineva.

Planeta Jupiter nu a fost explorata inca, insa luna sa Europa incepe sa devina din ce in ce mai interesanta pentru cercetatorii care pana acum nu s-au concentrat chiar atat de mult spre ceea ce poate oferi ea pentru ei, dar lucrurile incep sa se schimbe. Iata ca oamenii de stiinta au ajuns acum la concluzia ca sub suprafata pe care o are luna Europa de langa planeta Jupiter s-ar zone cu apa, nu oceane, sua mari, ci “buzunare” de dimensiuni mai mici, din care este aruncata apa inspre atmosfera.

Planeta Jupiter: Omenirea ULUITA de un Anunt IMPRESIONANT

Planeta Jupiter influenteaza foarte mult felul in care exista luna Europa in univers, insa ceea ce ne spun oamenii de stiinta acum este complet diferit, ei afirmand ca apa care ar fi aruncata e un posibil nou semn ca exista mai multa viata acolo. Luna Europa are deja confirmata existenta unor locatii subterane pline cu apa, insa ceea ce aflam acum ar putea fi influentat de felul in care planeta Jupiter isi exercita forta sa impresionanta asupra lunii sale.

“Dacă pene apoase izbucnesc de pe suprafața Europei, s-ar putea să nu provină din oceanul subteran al lunii, ci din buzunarele de saramură prinse în crusta lunii. În acest caz, ar putea fi o sursă de frustrare pentru cei care vor să cerceteze oceanul Europei pentru o posibilă viață. Înțelegerea de unde provin aceste pene de apă este foarte importantă pentru a ști dacă viitorii exploratori Europa ar putea avea șansa de a detecta efectiv viața din spațiu fără a testa oceanul Europei.”

Planeta Jupiter este responsabila pentru miscari tectonice pe luna Europa, si e posibil ca asa sa se fi mutat apa din oceanele si marile subterane in locatiile in care se afla in momentul de fata acolo. Desigur ca aceasta este doar o teorie, si asta pentru ca in ciuda fortei foarte mari pe care planeta Jupiter o exercita, nu este exclus ca apa sa fi ajuns acolo din alte motive, ceea ce n-ar fi, pana la urma, decat greu de explicat, si nimic mai mult, deocamdata.

Planeta Jupiter nu are viata, sau cel putin asta sugereaza tot ceea ce s-a aflat pana acum in legatura cu ea, insa nu ar fi exclus ca oamenii de stiinta sa faca noi descoperiri importante in viitorul nu foarte indepartat, care sa confirme faptul ca exista totusi viata si acolo.