Planeta Jupiter: NASA ULUIESTE, Misterul INCREDIBIL Explicat

Planeta Jupiter are parte de o dezvaluire impresionanta facuta de catre NASA, iata ce mister urias este explicat de catre agentia spatiala americana.

Planeta Jupiter are de ani si ani de zile analizat unul dintre cele mai mari mistere pe care NASA nu le-a putut explica dupa ce si-a trimis prima sonda spatiala in atmosfera corpului cosmic, si a ramas uluita de ceea ce a gasit. Mai exact, cei de la NASA vorbesc despre zonele fierbinti din atmosfera pe care o are planeta Jupiter, acestia facand descoperiri care i-au surprins in totalitate, pentru ca nu se asteptau sa gaseasca ceva atat de diferit fata de ceea ce avem pe Pamant.

Planeta Jupiter are o atmosfera densa si foarte fierbinte, mult mai fierbinte si mai densa decat se astepta NASA inainte de a-si distruge o sonda sapatia trimisa in ea, insa multumita acestei descoperiri au vazut cat de mult difera corpul cosmic de Pamant. Atmosfera de pe planeta Jupiter este mult mai “adanca” decat cea de pe Pamant, insa fara a avea o baza solida, sau lichida, dar mai mult decat atat, unele parti sunt practic un “desert” in aer.

Planeta Jupiter: NASA ULUIESTE, Misterul INCREDIBIL Explicat

Planeta Jupiter are descrise anumite zone din atmosfera, care sunt “uscate” si cu vanturi puternice, ca deserturi atmsferice, iar ele sunt regasite pe mult mai multe zone din planeta decat ceredea NASA pana recent. In urma unei descoperiri recente, cei de la NASA sunt de parere ca anumite zone din atmosfera pe care o are planeta Jupiter sunt mai fierbinti si mai uscate decat altele, insa cat de multe sunt in total, deocamdata agentia spatiala nu stie.

“Planetele uriașe au atmosfere adânci fără o bază solidă sau lichidă ca Pământul. Pentru a înțelege mai bine ce se întâmplă adânc într-una dintre aceste lumi, trebuie să te uiți sub stratul de nori. Juno, care a finalizat recent cel de-al 29-lea permis științific al lui Jupiter, face exact asta. Observațiile navei spațiale aruncă lumină asupra vechilor mistere și pun noi întrebări – nu numai despre Jupiter, ci despre toate lumile gigantice gazoase.”

Planeta Jupiter are unele dintre aceste zone “ascunse” da nava spatiala Juno, care a inregistrat foarte multe imagini cu atmosfera sa, iar asta din cauza compozitiei chimice care a fost detectata in respectivele zone. In functie de felul in care compozitia chimica a acelor regiuni din atmosfera pe care o are planeta Jupiter, ele redevin vizibile pentru Juno, iar cei de la NASA pot sa cerceteze mult mai usor atmosfera planetei atat de indepartate.

Planeta Jupiter inca mai are foarte multe mistere neexplicate, insa pentru NASA este foarte dificil sa faca tot atat timp cat nicio nava spatiala nu poate intra in atmosfera planetei.