Planeta Marte: Descoperire ULUITOARE ce e Anuntata Omenirii

Planeta Marte culturi

Planeta Marte este iar in centrul unei descoperiri uluitoare care va avea un impact urias pentru intreaga omenire, iar asta in contextul in care oamenii de stiinta cauta solutii pentru crearea de colonii acolo. Mai exact, cercetarile facute pana acum pe planeta Marte dezvaluie faptul ca nu doar oamenii nu vor rezista prea mult pe suprafata corpului cosmic, ci acelasi lucru este valabil pentru planetele care nu vor putea fi cultivate acolo, cel putin nu prea usor.

Planeta Marte nu are un camp magnetic, iar asta inseamna ca suprafata sa este in mod constant lovita de radiatii cosmice gamma care imposibila sustinerea vietii pentru perioade lungi de timp. Aici vorbim atat despre supravietuirea oamenilor pe suprafata de pe planeta Marte, cat si despre cultivarea de legume, fructe, sau orice ar mai fi necesar pentru ca omenirea sa poata trai acolo, singura solutie viabila fiind constructii in subteran, departe de radiatii.

Planeta Marte: Descoperire ULUITOARE ce e Anuntata Omenirii

Planeta Marte nu ar putea avea cultivate orice fel de fructe, sau legume, chiar daca omenirea ar construi sere speciale in care acestea sa fie adapostite de vanturile cosmice, sau fenomenele meteorologice de pe planeta. Atat timp cat radiatiile lovesc planeta Marte in mod constant, nu exista vreo alta solutie pentru sustinerea vietii acolo separat de mutarea in subteran pentru ca omenirea sa-si poata sustine viata in siguranta, dar sa si poata cultiva mancare.

“Cercetătorii au derulat un experiment în care au plantat cress și secară de grădină și au măsurat producția recoltei unui grup iradiat cu niveluri marțiene de radiații gamma cu cele crescute într-un mediu „normal” cu doar radiații la nivelul Pământului. Culturile din grupul iradiat au ajuns ca pitici, cu frunze brune, și au dus la o recoltă semnificativ scăzută după 28 de zile de creștere.”

Planeta Marte inregistreaza pe suprafata sa niveluri de radiatii gamma care ajung sa fie de pana la 17 ori mai mari decat cele inregistrate pe Pamant, iar asta face practic imposibila cresterea de plante, legume, fructe. Oamenii de stiinta cauta solutii pentru aceste probleme, dar si felul in care astronautii care vor ajunge pe planeta Marte in viitor ar putea trai acolo feriti de radiatiile gamma, iar abia dupa ce se vor gasi solutii vor avea loc si primele misiuni catre planeta.

Planeta Marte ramane in momentul de fata in atentia tuturor din cauza numeroaselor probleme care trebuie rezolvate inainte ca omenirea sa ajunga acolo, asa ca ramane sa vedem ce ne va mai fi dezvaluit.