Planeta Marte: Noi Foto UIMITOARE Publicate pentru Omenire

Planeta Marte traversare

Planeta Marte este in momentul de fata unul dintre cele mai intens analizate corpuri cosmice din sistemul solar, iar asta pentru ca multiple agentii spatiale si-au trimis navele acolo, unele avand chiar si roboti pe suprafata. Una dintre aceste agentii spatiale, mai exact cea din China, a publicat o serie de imagini impresionante de pe planeta Marte surprinse de catre robotul sau Zhurong, inclusiv una panoramica din zona in care acesta se afla de ceva vreme deja.

Planeta Marte a avut numeroase imagini publicate de-a lungul timpului de catre cei de la NASA, singura agentie spatiala care a avut un robot pe suprafata de pe planeta, dar lucrurile s-au schimbat substantial. Acum si China are acest robot pe suprafata de pe planeta Marte, iar imaginile pe care le puteti vedea mai jos au fost inregistrate in zona Utopia Planitia ca parte a unei aversari pentru 100 de zile petrecute pe suprafata planetei de catre robot.

Planeta Marte: Noi Foto UIMITOARE Publicate pentru Omenire

Planeta Marte traversare panorama

Planeta Marte are acest robot al chinzilor pe suprafata sa de 100 de zile, dar el a reusit sa parcurga doar putin peste 1 kilometru pana in momentul de fata, si asta din cauza terenului care nu e tocmai usor de traversat. Robotul se pregateste de o pauza totusi, iar asta pentru ca de la sfarsitul lunii si pana la jumatatea lunii octombrie nu va putea fi folosit deoarece radiatiile soarelui blocheaza comunicarea cu planeta Marte, astfel ca el ar putea fi controlat.

Planeta Marte ne este totusi dezvaluita in noi imagini impresionante multumita acestui robot, iar ele ne arata inca o data cat de diferita este aceasta planeta in comparatie cu Pamantul. Desigur ca planeta Marte ascunde si foarte multe secrete de omenire, secrete care sunt inca destul de departe de a fi macar partial explicate, asa ca exista in continuare foarte multe de explorat pe corpul cosmic atat de important pentru omenire acum.

Planeta Marte traversare suprafata

Planeta Marte ar putea fi si vizitata de catre omenire undeva dupa anul 2030, insa pana atunci probabil ca vor mai fi adunate multe imagini de acest gen pentru a fi analizata suprafata sa.